کد خبر: ۱۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 07 April 2015
مدیر منطقه نفت البرز گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از 40 میلیون لیتر انواع بنزین در استان البرز مصرف شد.

ابراهیم توسلی اظهار کرد: در تعطيلات نوروز امسال مصرف بنزين استان البرز از رشد 3.2 درصدي در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده و مصرف CNG نيز پنج درصد افزايش يافته است.

وی افزود: با شروع مسافرتها و تعطيلات نوروزي از تاريخ بيست و هفتم اسفندماه سال 93 تا پايان روز چهاردهم فروردين ماه سال 94 بيش از 40 ميليون و هشتصد و سي و يك هزار ليتر بنزين شامل بنزين سوپر، يورو4 و معمولي در استان البرز مصرف شد.

توسلي ادامه داد: مصرف گاز طبيعي فشرده CNG از بيست و هفتم اسفندماه سال 93 تا پايان روز چهاردهم فروردين ماه 94 را در اين استان 10 ميليون متر مكعب بود که این میزان رشد بیشتری نسبت به مدت مشابه داشته است.

وي گفت: اين شركت به دليل موقعيت خاص و استراتژيك استان البرز در كشور از جمله قرارداشتن در مسير مواصلاتي بيش از 14 استان كشور، استقرار جاده زيبا و گردشگري كرج به چالوس و به پيروي از آن تردد خيل عظيمي از مسافرين در ايام تعطيلات به ويژه تعطيلات نوروز توجه ويژه اي به تامين، نگهداشت و عرضه سوخت مورد نياز شهروندان و مسافرين دارد.

توسلی در پایان یادآورشد: از اينرو با برنامه ريزي و استفاده از تمامي امكانات موجود، سوخت مورد نياز خودروهايي كه در مسيرهاي مواصلاتي اين استان تردد دارند را در شرايط بسيار ايمن عملياتي و كيفيتي عرضه كرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار