مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز خبر داد
طی سال‌های گذشته میزان استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق استان 18درصد بوده است که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم امسال به 13 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۹۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 08 March 2016
ناصر اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری 45 هزار مشترک جدید به مشترکان برق استان البرز افزوده شد که با توجه به آمار موجود تعداد مشترکان برق این استان به یک میلیون و 200 هزار نفر رسید.

وی یکی از اقدامات مهمی که در این استان انجام شده است را کاهش شبکه‌های غیرمجاز برق استان عنوان کرد و بیان داشت: طی سال‌های گذشته میزان استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق استان 18درصد بوده است که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم امسال به 13 درصد کاهش یافته است.

اسکندری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نصب کنتورهای دیجیتال در البرز آغاز شده است افزود: تاکنون بخش قابل توجهی از مشترکان از کنتورهای جدید دیجیتال بهره‌مند شده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز نصب کنتورهای دیجیتال نقش اساسی در کاهش مصرف انرژی دارد.

وی فرهنگ سازی در زمینه استفاده درست از برق را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: در این زمینه نیز اقدامات فرهنگی انجام شده است که در این راستا 40 هزار کتاب در زمینه مصرف بهینه برق در بین شهروندان البرزی توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز یکی از مهمترین مشکلات و معضلات را زمینه برق را وجود ساخت و سازهای غیرمجاز و به تناسب هدرروی انرژی است که در این زمینه باید اقدامات لازم انجام شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: با ساخت و سازهای غیرمجاز متأسفانه سرقت در برق نیز انجام می‌شود که لازم است برای پیشگیری از سرقت تجهیزات و کابل‌های برق در استان البرز اقدامات مناسب‌تری صورت گیرد.

به گفته وی در زمینه کاهش این سرقت‌ها اقداماتی انجام شده است که در این راستا می توان به تجهیز کابل‌های خود نگهدار اشاره کرد.

اسکندری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در پنج سال گذشته میزان خاموشی برق سالانه 353 دقیقه بود گفت: میزان خاموشی‌ها در سال 94 در استان البرز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری بیست و یکمین کنفرانس ملی برق با حضور 1200 محقق از سراسر کشور در استان البرز خبر داد و بیان داشت: این کنفرانس به مدت دو روز و با هدف ارائه آخرین یافته‌های علمی در حوزه شبکه‌های توزیع برق و برپایی میزگردها برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز ادامه داد: در حاشیه این کنفرانس همچنین نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‌های صنعت برق کشور به نمایش درخواهد آمد.

به گفته اسکندری این کنفرانس ملی اردیبهشت سال 95 در البرز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار