کد خبر: ۱۹۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 07 March 2016

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از افزایش 233 درصدی کمک هزینه خرید مسکن مددجویان کمیته امداد البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: با افزایش رقم کمک هزینه بلاعوض خرید مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از 60 میلیون ریال به 200 میلیون ریال، از این پس شاهد رشد 233 درصدی در این بخش از خدمات کمیته امداد خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای سیاست انقلاب مسکن در حوزه تامین سرپناه برای مددجویان، افزود: این نهاد در راستای فعالیت‌های عمرانی، علاوه بر خرید و ساخت مسکن برای محرومان، نسبت به ارائه خدمات تعمیر رایگان مسکن برای مددجویان تحت حمایت نیز اقدام می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: خدمات عمرانی تعمیراتی شامل بهسازی، نوسازی، تعمیرات کلی و جزیی است که با توجه به نیاز مددجویان ارائه می‌شود.

سالارکیا گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در این بخش، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده‌های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاست‌های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان، با جدیت و حمایت مالی گسترده‌تری نسبت به گذشته ارایه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی البرز با بیان اینکه، در حال حاضر افراد نیکوکاری با این نهاد همکاری دارند که به صورت اختصاصی و تحت نظارت مستمر خودشان، نیازمندان را خانه‌دار می‌کنند، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم خیرین، ما را در این مهم یاری کنند.

سالارکیا خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان زیرپوشش برنامه‌های متنوعی دارد که با همکاری خیرین و مردم نوعدوست استان اجرا می‌شود.

وی افزود: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب، با همکاری سازمان‌های مربوطه نیز از دیگر اقدامات این بخش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار