کد خبر: ۱۹۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 07 March 2016

معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: بیش از 100 برنامه مشارکتی توسط معاونت فرهنگی به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، سیدعلی اکبر میروکیلی اظهار داشت: شهروندان به عنوان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی شهر برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و پرداختن به اموری که بتواند با جلب مشارکت مردمی از اثرگذاری بسیار بالایی بهره‌مند باشد می‌تواند دستیابی به اهداف مدیریتی شهر را تا حد زیادی ارتقا دهد.

میروکیلی بیان کرد: در همین راستا، معاونت فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج برنامه‌های متنوعی را به اجرا درآورده که از جمله آنها برگزاری اجتماعات بزرگ به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

این مسئول افزود: برپایی اجتماع بزرگ فاطمیون به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری جشن بزرگ عید غدیر ویژه پرسنل و خانواده‌های شهرداری کرج از جمله این برنامه‌ها بوده است که طی سال جاری به اجرا درآمد و با استقبال بسیار زیاد همشهریان روبرو شد.

به گفته میروکیلی، برگزاری جشنواره گلاب‌گیری با هدف توسعه سنت‌های دارویی و گیاهی، برپایی همایش‌های روز زمین پاک، مدیریت ارتباط موثر، بصیرت خانواده، همایش سلامت ویژه آتش‌نشانان کرجی و برگزاری دو همایش بزرگ پیاده‌روی در سطح شهر به منظور ایجاد وحدت و تبیین جایگاه و اهمیت ورزش و تکاپو در جامعه از اقداماتی بود که طی سال جاری با جلب مشارکت اجتماعی شهروندان به اجرا درآمد.

وی در پایان اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های مذکور که بیش از 100 مورد را در عملکرد یک ساله معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج تشکیل می‌دهد، دربرگیرنده 21 درصد از مجموع فعالیت‌های معاونت بوده است که اگرچه موثر بوده اما نیازمند ارتقا و افزایش است تا از طریق جلب مشارکت شهروندی، میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی را در جامعه گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار