مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 12 هزار ثوب البسه قاچاق در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 06 March 2016
مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته پرونده‌های بسیاری در زمینه قاچاق به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه اغلب محموله‌هایی که طی اسفند ماه کشف شده مربوط به البسه‌های قاچاق است، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید میزان قاچاق البسه در استان افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای گذشته یک محموله البسه قاچاق شامل 12 هزار و 491 ثوب در زنجان کشف و ضبط شده است، بیان کرد: این محموله که شامل  شال و روسری،کت و انواع البسه بچه گانه از یک دستگاه تریلی کشف و ضبط بود از یک دستگاه تریلی کشف و ضبط شد.

ممیزی با بیان اینکه طبق بررسی و با استعلام از گمرک استان، ارزش ریالی کالاها بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام شده است، تصریح کرد: طبق رأی صادره متهم پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 2 میلیارد و 875 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به آغاز گشت‌های سیار ویژه نوروزی با همکاری تعزیرات و چند دستگاه دیگر افزود: این گشت‌های سیار به صورت روزانه بر عملکرد اصناف و همچنین نمایشگاه‌های دایر شده نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر اصناف و نمایشگاه‌ها هر سال به مدت یک ماه و تا 15 فروردین ماه انجام می‌شود، گفت: سال گذشته هشت پرونده تخلفاتی در زمینه نمایشگاه‌های نوروزی گزارش و به تخلفات آنها رسیدگی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار