رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: قیمت مرغ گرم در زنجان از 60 هزار ریال کاهش نخواهد یافت.
کد خبر: ۱۹۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 05 March 2016
سیدناصر رمضانلو در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان حاضر هر کیلوگرم مرغ در بازار 66 هزار و 500 ریال به مصرف کننده عرضه می شود.
وی علت افزایش قیمت این فرآورده خام را تقاضای زیاد عنوان کرد.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو هیچگونه کاهش قیمت در مرغ گرم وجود نخواهد داشت.
رمضانلو اظهارکرد: تاکنون مرغ منجمد وارد بازار مصرف نشده است و احتمال دارد این فرآورده امروز /شنبه/ در بازار برای عرضه به مصرف کنندگان توزیع شود.
وی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد با کیلویی 55 هزار ریال به دست مصرف کننده خواهد رسید.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار مصرف 48 هزار ریال است که نسبت به 15 روز قبل 10 هزار ریال کاهش یافته است.
*** نرخ مرغ گرم را کاهش می دهیم
در حالی رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان از کاهش نیافتن قیمت مرغ گرم در بازار زنجان خبر می دهد که رئیس اتاق اصناف استان زنجان 12 اسفند جاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار مصرف زنجان را 58 هزار و 500 ریال عنوان کرد.
رحیم حاج نایبی یادآورشد: در تلاش هستیم تا قیمت هر کیلوگرم مرغ را به کیلویی 56 هزار و 500 ریال کاهش دهیم.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: زنجانی ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای بیان شده مورد با شماره تلفن 33471008 جهت رسیدگی به موضوع در میان بگذارند.
رمضانلو افزود: شهرستان زنجان دارای 270 واحد فعال مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشی است که همه این واحدها دارای مجوز فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار