مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 190 خانه مسافر برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با بهترین شرایط تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۹۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 04 March 2016

کریم حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل در کنار 217 هتل، هتل آپارتمان، میهمان‌پذیر با 13 هزار تخت اقامتی سعی کردیم تا 190 خانه مسافر را نیز در کنار ساماندهی خانه‌های استیجاری تدارک ببینیم.

وی تصریح کرد: 20 واحد پذیرایی و خدمات مسافرتی بین راهی، 12 مجموعه تأسیسات آب‌های گرم مدرن، بیش از 14 کمپ اقامتی و مناطق نمونه گردشگری در ایام نوروز در استقبال از مسافران تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با بیان اینکه در ایام نوروز تدارک متفاوت از سال‌های گذشته در استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی دیده‌ایم، گفت: ما سعی کردیم تا در قالب ستاد خدمات سفر با کمترین کاستی و بیشترین توانمندی زمینه‌ای را برای حضور گرم میهمانان و مسافران در استان تدارک ببینیم که این امر بستر و زمینه حرکت خوب و شایسته‌ای را فراهم می‌آورد.

حاجی‌زاده افزود: امسال علاوه بر سرعین و اردبیل که با بیشترین ظرفیت پذیرش میهمانان، مسافران و گردشگران روبه‌رو هستند، در سایر مناطق استان نیز در صدد توزیع سفرهای نوروزی هستیم تا متفاوت از سال‌های گذشته حرکت‌های مقبول و منطقی به انجام برسد.

وی بیان کرد: بیش از ده‌ها هزار نسخه اقلام راهنمای سفرهای نوروزی شامل بروشور، نقشه و لوح‌های فشرده تبلیغات گردشگری در سطح استان و در قالب کیوسک‌ها و چادرهای اطلاع‌رسانی توزیع می‌شود.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری نیز با مشارکت عکاسان و هنرمندان این استان در محل بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برپا شده و نظارت‌های مستمر و دقیق بر فعالیت کلیه مراکز خدماتی، پذیرایی و اقامتی نیز به انجام می‌رسد.

استان اردبیل با داشتن ده‌ها واحد چشمه آب‌های معدنی گرم و سرد، ده‌ها اثر باستانی، مناظر دل‌انگیز طبیعی و آب و هوای مفرح در تعطیلات نوروزی مقصد بیش از هزاران مسافر داخلی و خارجی است که به این استان سفر می‌کنند تا از جاذبه‌ها و دیدنی‌های این استان بهره‌مند شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار