مدیر تالار بورس استان اردبیل گفت: همچنان نوسانات قیمتی در تالار بورس اردبیل با افت و خیز عجیبی روبه‌روست، به طوری که شاخص تغییرات همچنان منفی است.
کد خبر: ۱۸۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 28 February 2016

علیرضا روح‌نواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: طی دو سال اخیر نوسانات قیمتی در تالار بورس اردبیل گاه سیر صعودی و گاه با افت و خیز عجیب روبه‌رو بوده، به طوری که کل جریان شاخص بورس در هفته‌های اخیر وضعیت متفاوت‌تری به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه با 48 واحد رشد منفی در شاخص معاملات بورس در یک هفته گذشته روبه‌رو بودیم، تصریح کرد: حجم معاملات انجام شده در یک هفته گذشته به بیش از 147 میلیون سهم به ارزش 320 میلیارد ریال رسید که شامل اوراق حق تقدم، اوراق تسهیلات مسکن، اجاره و قرضه بوده است.

مدیر تالار بورس استان با بیان اینکه باید یک دورنمای مثبتی از اقتصاد ایران برای فعالان این حوزه نمایان شود تا زمینه برای سرمایه‌گذاری مثبت در تالار بورس اردبیل فراهم آید، گفت: با کاهش 48 واحدی تغییرات قیمتی شاخص‌ها طی هفته‌های اخیر شاخص کل در تالار بورس اردبیل به 47 هزار و 840 واحد رسید.

روح‌نواز با بیان اینکه در این مدت برای 48 نفر از هموطنان‌مان توسط کارگزاران بورس کد معاملاتی صادر شد، افزود: سهام شرکت‌ها و مؤسساتی که با بیشترین حجم ارزش معاملات روبه‌رو شد شامل بانک صادرات، کشتی‌رانی و ایران‌ خودرو است.

وی بیان کرد: امیدواریم زمینه و بستری در ادامه مسیر تحولات اقتصادی در کشورمان به وجود آید تا در سال‌ آینده با کاهش نوسانات، رشد منفی و افزایش ثبات معاملات در بازار بورس اردبیل روبه‌رو شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار