کد خبر: ۱۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 26 February 2016


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور است، گفت: پلیس البرز مقتدرانه چتر امنیتی خود را در صحنه گسترانیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح در ساعات اولیه صبح امروز با حضور در پای صندوق اخذ آرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری و شرکت در انتخابات با بیان اینکه شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور است، اظهار داشت: پلیس البرز مقتدرانه چتر امنیتی خود را در صحنه گسترانیده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: در ابتدا این حماسه باشکوه را به تمام هم‌میهنان خود تبریک و شادباش می‌گویم، چراکه از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و بی‌شک مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز برگ زرین دیگری را به افتخارات خود خواهند افزود.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مهمترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در عین حال سبب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور می‌شود و دارای پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سردار کامرانی صالح افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و ایفای نقش فعال در ساختار تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نشان از رضایتمندی مردم از نظام و محبوبیت از نظام دارد و هر اندازه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر و انتخاب آن‌ها شایسته‌تر باشد مقبولیت نظام اسلامی بالاتر و قدرت معنوی آن در محیط داخلی و تاثیرگذاری آن در نظام بین‌المللی بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با نظر به اینکه امنیت انتخابات به‌عهده پلیس است، فرماندهی انتظامی استان البرز با به‌کارگیری تمام توان و نیروهای آماده به‌کار و آموزش دیده تمهیدات و تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل اندیشیده است.

سردار کامرانی‌صالح افزود: نیروهای انتظامی در نظر گرفته شده جهت برگزاری امنیت انتخابات با برگزاری جلسات متعدد، آموزش‌های مستمر و ویژه و با آمادگی کامل و مقتدرانه در قالب یک چتر امنیتی، امنیت و آرامش تمامی شعبه‌های اخذ رأی را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یکی از افتخارات پلیس این است که مردم این نیرو را امین خود می‌دانند و با اعتمادی که به پلیس دارند، همواره در کنار نیروهای انتظامی در برقراری و حفظ امنیت مشارکت دارند و هرگز خود را جدا از پلیس نمی‌دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار