کد خبر: ۱۸۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 24 February 2016


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: طی ماه گذشته حامیان البرزی یک میلیارد تومان به حساب ایتام تحت کفالت خود واریز کردند.

سید هادی کرابی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: در بهمن ماه، حامیان البرزی در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین یک میلیارد تومان به حساب ایتام تحت کفالت خود واریز کردند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این رقم پرداختی، حدود 70 درصد مربوط به طرح اکرام ایتام و حدود 30 درصد مربوط به طرح محسنین بوده است.

کرابی افزود : وجوه واریز شده برای طرح اکرام در راستای حمایت مالی و معنوی ایتام و پول‌های واریزی برای طرح محسنین نیز درراستای حمايت فرزندان خانواده‌هاي نيازمند، داراي سرپرست مبتلا به بيماري خاص و از كار افتاده هزینه می‌شود.

اين مسئول افزود: اجراي طرح محسنین باعث كاهش آسیب‌های اقتصادي ناشی از فقدان پدر يا ازکار افتادگی سرپرست خانواده‌های این فرزندان تحت پوشش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مبالغ پرداختی حامیان، بمنظور تامین آتیه ایتام، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس‌انداز می‌شود تا در آینده منبع مناسبی برای تامین هزینه‌های اشتغال، مسکن و ازدواج آنان باشد.

کرابی در پایان گفت: برگزاری جشن تولد فرشتگان مختص ايتام و فراهم نمودن زمینه ملاقات حامی و یتیم از جمله برنامه‌های جانبی این حوزه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار