رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: در مجموع 85 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۸۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 17 February 2016

حجت‌الاسلام والمسلمین ظهر امروز در محمدحسین روحی‌یزدی طی نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: 14 پرونده تخلفات انتخاباتی در این استان برای بررسی و رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

وی افزود: از سوی دیگر برخی از تخلفات انتخاباتی کاندیداها که رصد شده، به خود آنها اعلام و تذکرات جدی به کاندیداها و هواداران آنها داده شده است.

این مسئول افزود: همچنین پرونده برخی از تخلفات انتخاباتی کاندیداها نیز به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با اشاره به تشکیل شعبه‌ای ویژه در دادسرا برای رسیدگی به این پرونده‌ها گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی نیز اگر تخلفاتی را مشاهده کنیم، برای امحای تبلیغات خارج از قانون موارد به ستاد امحا ارائه می‌شود.

روحی‌ِیزدی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس زودتر از موعد قانونی اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی کردند، گفت: این موارد در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفت و امحا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد قطعی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا را 65 نفر عنوان کرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز افزود: همچنین 20 نفر نیز در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تایید صلاحیت شده‌اند.

روحی‌یزدی گفت: در مجموع در استان البرز 85 کاندیدا برای ورود به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

وی در پایان از کاندیداها، احزاب، گروه‌های سیاسی و تمام فعالان سیاسی خواست تا به قانون پایبند بوده و از انجام رفتارهای غیرقانونی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار