مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم با بصیرت زنجان مراقب انتخاب نمایندگانی که با گفتمان رهبری و خط اصیل امام و جریان فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی زاویه دارند باشند.
کد خبر: ۱۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 14 February 2016
به گزارش تابناک زنجان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مسعود صفی یاری گفت: مردم زنجان باید با حضوری فعالانه و هوشمندانه در این مقطع حساس نمایندگانی انتخاب کنند که در تراز انقلاب اسلامی و شأن فرهنگی و دینی و اسلامی زنجان باشند و با اطاعت محض از مقام ولایت از آرمان های امام و انقلاب اسلامی بدون هیچ ملاحظه ای دفاع کنند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی در به انحراف کشاندن افکار عمومی و تشکیل مجلس زاویه دار ادامه داد: زنجان مهد ولایت و میعادگاه شهیدان و پایتخت شور و شعور حسینی است و نام این استان در سپهر سیاسی کشور باید در اولین جایگاه ولایتمداری و بصیرت قرار گیرد و مردم با حضور حداکثری و انتخاب نمایندگانی متدین، انقلابی و ولایی، عرصه را بر فتنه گران تنگ کنند.

حجت الاسلام صفی یاری ادامه داد: انتخاب نمایندگان بی بصیرت و یا خنثی و خدای ناکرده افرادی که  با گفتمان رهبری و خط اصیل امام و جریان فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی زاویه دارند در شأن مردم زنجان نیست.

وی افزود : ثبت نام های حجمی و بی حساب و کتاب نوعی تعرض به قانون و زمینه سازی برای آشوب های فتنه گرایانه است و گروه های فتنه تمام عناصر و ظرفیت های خود را برای ثبت نام در انتخابات بسیج کرد، اما درایت و ایستادگی  و مجاهدت شورای نگهبان این نقشه آنان را به هم ریخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد : هدف دیگر از لشکرکشی جریان خاص برای ثبت نام، فشار به نظام از داخل و ایجاد بهانه برای دخالت بیگانگان در امور بود و لذا هیج توجهی به شرایط و ضوابط قانونی ثبت نام کاندیداها نداشتند.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: عبور از قانون و تعرض به شورای نگهبان بخش دیگر نقشه عملیاتی فتنه گرایان است که زمزمه های آن این روزها شنیده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار