کد خبر: ۱۸۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 15 February 2016


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ۸ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ۷ اسفند را در البرز تامین می‌کنند، گفت: قرارگاه امام علی(ع) مختص پیگیری امنیت انتخابات ۷ اسفند و رصد و آموزش نیروها برای تامین امنیت و حل مشکل ترافیک روز انتخابات شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری که ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در یک هفته گذشته، اظهار داشت: باند 5 نفره که تحت عنوان ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر با دو خودرو سمند و پژو 405 اقدام به بازرسی خودرو مردم و سرقت لوازم آن می‌کردند، بعد از شناسایی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد سابقه‌دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، افزود: اعضای این باند به 38 فقره انواع جرائم سرقت تحت عنوان ماموران آگاهی اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک باند 3 نفره کلاهبرداری به روش جعل اسناد، گفت: باند جعل اسناد در شهرستان فردیس با شناسایی زمین، تحت عنوان فروشنده با جعل مدارک اقدام به فروش زمین به افراد دیگر می‌کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 قطعه زمین با کلاهبرداری و جعل اسناد توسط این افراد به فروش رسیده است، افزود: کلاهبرداران میلیاردی دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند که پیشنهاد بیش از 200 میلیون ریال رشوه به یکی از مامورین در پرونده آن‌ها نیز درج شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری باند 2نفره توسط پلیس فتا، گفت: این افراد با شناسایی مبالغ در بانک و هک کردن برخی از حساب‌های بانکی به دنبال جابه‌جایی مبالغ بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر 4 باند توسط نیروی انتظامی متلاشی شده است، افزود: بیش از 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طی 4 مرحله کشف و ضبط شده است.

وی گفت: 3 دستگاه خودرو و 6نفر از قاچاقچیان که از مرزهای شرقی اقدام به انتقال مواد مخدر به استان البرز را داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در یک مرحله 150کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش کشف و ضبط شده است، افزود: در مرحله‌ای دیگر با همکاری پلیس شهریار 140کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین 60کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد، گفت: باندی 2 نفره که یکی از اعضای آن‌ها خانم بوده است با بیش از 3 کیلوگرم شیشه که قصد توزیع و جابه‌جایی آن‌را داشتند در فردیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مردم نباید هر فردی را تحت عنوان ماموران نیروی انتظامی بپذیرند، افزود: اگر مردم با این افراد روبرو شدند از طریق تماس با پلیس 110 می‌توانند از هویت آنها اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی علاوه بر یونیفرم نظامی و به همراه داشتن بی‌سیم با آرامش و طمانینه کار خود را انجام می‌دهند در حالی که این افراد با استرس و ظرف مدت چند دقیقه اقدام به جرم می‌کنند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه مردم برای فروش خودرو خود باید به مراکز مورد اطمینان مراجعه کنند، افزود: فردی با بررسی اطلاعیه‌های فروش خودرو از طریق فضای مجازی، تحت عنوان خریدار در محلی خلوت با فروشنده قرار گذاشته و اقدام به سرقت خودرو می‌کرده است.

وی گفت: وی بعد از 3 تا 4روز که برخی از وسایل خودرو را به سرقت برده بوده است، با تماسی با صاحب خودرو درخواست برگرداندن آن به ازای دریافت 5 میلیون تومان را می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات 7 اسفند، افزود: با به‌کارگیری 8هزار نیرو، آماده تامین امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی گفت: در حال حاضر قرارگاه امام علی(ع) مختص پیگیری امنیت انتخابات 7 اسفند و رصد و آموزش نیروها برای تامین امنیت و حل مشکل ترافیک روز انتخابات شده است.

کامرانی‌صالح با اشاره به نزدیک‌شدن به روزهای آخر سال و چهارشنبه‌سوری، افزود: در چند روز گذشته 250 هزار از انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در این روزها با اماکن عمومی همکاری داشته و با فعالان و توزیع کنندگان مواد محترقه برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار