کد خبر: ۱۸۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 15 February 2016


فعالان اقتصادی و تجار کشور ایتالیا و استان البرز راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر را در استان بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یک هیئت از تجار کشور ایتالیا ظهر امروز با حضور در استان البرز و شرکت در نشستی با فعالان اقتصادی و مدیران بخش‌های اقتصادی استان زمینه‌های سرمایه‌گذاری را در البرز بررسی کردند.

در این نشست عضو هیئت تجاری ایتالیا گفت: علاقه‌مند به همکاری در پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و مهندسی در استان البرز هستیم.

گابریل اندرتا افزود: امیدواریم با ایجاد راهکارهای مناسب و زیرساخت‌های مورد نیاز بتوانیم همکاری اقتصادی کشورهای ایران و ایتالیا را افزایش دهیم که زمینه‌های خوبی برای این همکاری در استان البرز وجود دارد.

وی تاکید کرد: آماده سرمایه‌گذاری در البرز و عقد قراردادهای رسمی هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز نیز گفت: نگاه دولت و مدیریت ارشد استان البرز در حمایت از سرمایه‌گذاران است.

عبادالله کامکار تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی برای تعامل و همکاری اقتصادی میان استان البرز و فعالان اقتصادی وجود دارد و تلاش می‌کنیم با حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، شرایط ویژه‌ و مطلوبی را برای صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم کنیم.

وی با اشاره به تاریخ روابط اقتصادی ایران و ایتالیا ادامه داد: در سال‌های گذشته ایتالیایی‌ها سرمایه‌گذاری‌هایی در ایران و به ویژه استان البرز انجام داده‌اند که باید تلاش کنیم سطح این روابط را افزایش دهیم.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: این نکته که فعالان اقتصادی و تجار ایتالیایی حتی در دوران تحریم‌ها نیز با ما روابط اقتصادی داشتند را در تصمیم‌گیری‌ها و حمایت‌ها لحاظ خواهیم کرد.

کامکار با تاکید بر اینکه استان البرز ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی دارد، خاطر نشان کرد: استان البرز جزء قطب‌های تولید دارو، قطعات خودرو و محصولات کشاورزی است و بیش از یک‌هزار قطعه‌ساز در البرز فعال هستند که این موارد زمینه‌های خوبی برای تبادل تجاری میان البرز و دیگر کشورها را فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار