نماینده کرج در مجلس:
در نظام هاي سكولار چون هدف افراد رسيدن به قدرت است تخريب و مواردي از اين دست به وفور در آن ديده مي شود. بنابراين در اينگونه نظام هاي غير ديني افراد تلاش مي كنند براي حذف رقباي خود از ميدان هر فعاليت ضد اخلاقي را انجام دهند
کد خبر: ۱۸۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 14 February 2016
محمد جواد  كوليوند نماينده مردم كرج ، فرديس ،اشتهارد و آسارا در مجلس شوراي اسلامي در نشست صميمي با جمعي از دانشجويان استان البرز با اشاره به ارتقاي سطح دانشگاه ها در 4 سال اخير گفت:  دانشگاه ها از نظر كيفي و كمي  در 4سال اخير افزايش چشمگيري داشته اند. وي افزود: بعد از انقلاب اسلامي آموزش عالي ايران با دو پديده مهم عقب ماندگي در توسعه کمي آموزش عالي و افزايش تقاضا براي ورود به دانشگاه ها مواجه شد. كوليوند يادآور شد: بدون ترديد توسعه کمي آموزش عالي، يکي از دستاوردهاي ضروري، اجتناب ناپذير و درخشان نظام بعد از انقلاب اسلامي به شمار مي آيد. اين مسئول با اشاره به دغدغه كيفيت آموزش عالي در كشور اظهار داشت:  البته سياست هاي توسعه از ابتدا دغدغه کيفيت آموزش عالي بوده و با افزايش جمعيت دانشجويي و تنوع بخشي به سيستم هاي آموزش عالي به ويژه در بخش غيردولتي اين دغدغه ها جدي تر و پررنگ تر شده است.
اخلاق و رعايت حقوق مادي و معنوي افراد شرط اول ورود به عرصه انتخابات است
وي در بخش ديگري از اين نشست در پاسخ به سوال يكي ازدانشجويان در رابطه با تخريب نامزدهاي انتخاباتي توسط يكديگر گفت: اخلاق و رعايت حقوق مادي و معنوي افراد شرط اول ورود به عرصه انتخابات است. وي افزود: دين ما اخلاق محور است و پيامبر ما حضرت محمد(ص) بر مكارم اخلاق مبعوث شدند؛بنابراين در آيين اسلام بخصوص تشيع كه غني از فرهنگ ناب اهل بيت (ع) است تخريب ديگران جايگاهي ندارد. دكتر كوليوند تصريح نمود: وقتي ما مي گوييم دين ما زيباست؛ يعني داراي منشي كاملا اخلاق محور بوده و امور سياسي آن نيز در همين راستا تعريف مي شود.
به گفته وي در نظام هاي سكولار چون هدف افراد رسيدن به قدرت است تخريب و مواردي از اين دست  به وفور در آن ديده مي شود. بنابراين در اينگونه نظام هاي غير ديني افراد تلاش مي كنند براي حذف رقباي خود از ميدان هر فعاليت ضد اخلاقي را انجام دهند در حاليكه در يك نظام اسلامي اينگونه رفتارها مطرود مي باشد. كوليوند در ادامه تاكيد كرد: در اين راستا بايستي اخلاق و منش ديني در تمامي امور جامعه اسلامي خصوصا انتخابات كه حق مردم است حاكم گردد . اين مسئول اظهار داشت : همچنين شايسته است كه نامزدهاي محترم تنها به معرفي خود پرداخته و انتخاب را به مردم بسپارند و در نهايت هر فردي از سوي مردم انتخاب گرديد همه بايد به او كمك كنند  چراكه موفقيت او موجب توسعه و پيشرفت شهر و كشور خواهد بود.
حضور حداكثري مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامي در سطح بين الملل خواهد شد
در ادامه يكي ديگر از دانشجويان حاضر در جلسه در رابطه  با فضاي انتخابات استان وديگر نامزدهاي شركت كننده  در اين دوره نظر دكتر  کولیوند را جويا شد و كوليوند در پاسخ گفت: شوراي نگهبان بعنوان يك مرجع قانوني و رسمي زمانيكه صلاحيت افراد را براي شركت در انتخابات تاييد مي كند؛ قطعا فرد شايستگي لازم را دارمي باشد. وي افزود: به حمد ال...در اين دوره از انتخابات افراد خوب و خوشنامي به صحنه آمده اند و مردم خود ، از بين خوبان بهترين را انتخاب مي كنند. دكتر كوليوند با تاكيد بر حضور حداكثري مردم در انتخابات تصريح نمود: از آنجاييكه حضور حداكثري مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامي در سطح بين الملل خواهد شد؛ لازم است تمام آحاد مختلف مردم با هر گرايشي در صحنه حضور يافته و بار ديگر  با حضور چشمگيري خود حماسه اي ديگر را رقم بزنند. اين مسئول تاكيد كرد: از ديد بنده  مهم تر از تعيين افراد حضور حداكثري آحاد مردم در صحنه انتخابات مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار