یک طرفه شدن جاده چالوس باز هم جواب نداد
ساکنان این مناطق مجبور به تحمل ترافیک های سنگینی بودند، اما مهمتر از آن یک طرفه شدن گاه و بیگاه جاده چالوس بود که هدف از این کار، تسریع در تردد مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 02 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: در ایام تعطیلات نوروز امسال، مردم ساکن روستاها و بخش های حاشیه جاده چالوس روزهای سختی را سپری کردند.
ساکنان این مناطق مجبور به تحمل ترافیک های سنگینی بودند، اما مهمتر از آن یک طرفه شدن گاه و بیگاه جاده چالوس بود که هدف از این کار، تسریع در تردد مسافران نوروزی است.
یک طرفه شدن جاده چالوس، مشکلات بسیاری را برای مردم ساکن مناطق حاشیه ای جاده چالوس ایجاد کرده و می کند، اما این طرح نیز مشکلی را حل نکرده و نمی کند و با وجود اعمال محدودیت های ترافیکی، باز هم ترافیک سنگین در این محور گزارش شده است.
از جمله آنکه، رئیس پلیس راه استان البرز عصر روز سیزدهم فروردین اعلام کرد که  ترافیک جاده چالوس با وجود اینکه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه شده، سنگین است.
سرهنگ رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، می‌دانستیم که طی روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین، اوج ترافیک در محورهای استان البرز است.
وی افزود: به همین دلیل از رأس ساعت 14 امروز از منطقه مرزن‌آباد در استان مازندران، حرکت خودروها به سمت کرج یک‌طرفه شد.
این مسئول عنوان کرد: با وجود اجرای این طرح، باز هم به دلیل حجم بالای خودروها ترافیک سنگینی در محور چالوس وجود دارد.
اکبری بیان داشت: بنابراین پلیس راه طی دستورالعملی یک طرفه بودن جاده چالوس را تا ساعت 3 بامداد روز جمعه چهاردهم فروردین تمدید کرد.
وی تصریح کرد: همچنین فردا نیز جاده چالوس از ساعت 12 تا نیمه شب یک‌طرفه می‌شود.
رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: در دیگر محورهای اصلی استان البرز مانند آزادراه کرج – تهران و قزوین - کرج ترافیک روان است، اما در محورهای فرعی از جمله پل کردان و همچنین منطقه توریستی برغان، با حجم بالای خودروها روبه‌رو هستیم.
اکبری با تأکید مجدد بر توصیه‌های پلیس برای روزهای پایانی تعطیلات، از مسافران خواست تا در زمان بازگشت با احتیاط رانندگی کنند.
تجربه ترافیک سنگین  و حتی 10 ساعته جاده چالوس طی نوروز امسال این حقیقت را فاش می کند که باید چاره ای دیگر اندیشیده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار