مردم ولایت مدار، مرزدار و انقلابی شهرستان دهلران در راهپیمایی 22 بهمن اوج شکوه و عظمت همدلی و همزبانی و مشارکت را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 11 February 2016
مردم ولایت مدار، مرزدار و انقلابی شهرستان دهلران در راهپیمایی 22 بهمن اوج شکوه و عظمت همدلی و همزبانی و مشارکت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک ایلام؛مردم شهرستان مرزی دهلران همزمان با سراسر کشور امروز نیز با مشت های گره کرده فریاد استکبارستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند و بار دیگر شکوه و عظمت وصف ناپذیری در دفاع از انقلاب و ارزش ها و آرمان های امام و منویات رهبری در سال همدلی و همزبانی رقم زدند.
مردم شهیدپرور دهلران همزمان با سراسر کشور صبح روز پنجشنبه 22 بهمن سال 94 با حضور گسترده و یکپارچه و با سردادن شعار ها انقلابی از میدان بسیج تا میدان انقلاب با عزمی راسخ واراده ای استوار با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و صحنه های زیبایی از عشق و ارادت خود را به انقلاب و ارزش ها نشان دادند.
مردمان دیار فتح المبین و محرم در 22 بهمن سال 94 با ندای خروشان الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل برگی دیگر بر افتخارهای نظام اسلامی و دفاع از انقلاب و ارزش ها رقم و افتخارات خود افزودند.
خیابان مرکزی این شهر مرزی مملو از خیل عاشقان و جمعیتی بود که که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی آمده بودند تا ضمن نمایش وحدت با فریادهای خروشان خود بار دیگر بر قلب های سیاه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی وحشت انداخته و با حضور حماسی خود 37 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
این مردم بار دیگر با اراده ای استوار آمدند تا به جهان بگویند که پیوند امت و ولایت ناگسستنی است و مردم بیشتر از گذشته به انقلاب و ارزش ها پایبند هستند و در واقع ندای عدالت خواهی و ظلم ستیزی خود را در 22 بهمن به جهان مخابره کردند.
کوچک و بزرگ، زن و مرد و همه اقشار دهلران امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن لرزه بر تن کاخ نشینیان انداختند و موجب یاس و نا امیدی دشمن در توطئه هایش شدند.
راهپیمایان دهلرانی با حمل پارچه ها، دست نوشته ها و پوسترهایی با شعارهای ضد استکباری نشان دادند توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی به بن بست رسیده است و مردم همچنان با بصیرت پایبند انقلاب و ارزش های والای اسلامی و پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل و گوش به فرمان ولایت هستند.
صدای رسای زنان و مردان این دیار بار دیگر باعث خوشحالی دوستداران انقلاب و خشم و عصبانیت دشمنان قسم خورده این نظام مردمی شد و لرزه بر تن کاخ نشینان انداخت و عزت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.
فرماندار دهلران دراین مراسم گفت: 37 سال پیش در چنین روزی در قلب زمستان سرد بهمن 57نور انقلاب تابیدن گرفت و قندیل های منجمد سلطنت ذوب شد و این موضوع منجر به بزرگترین رخداد تاریخ یعنی شکل گیری انقلاب اسلامی شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه بزرگ تمام تاریخ را تحت ثاثیر قرارداد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت در واقع پیروزی یک ملت با دست خالی اما با اراده ای بلند و عزمی راسخ و ایمانی استوار در مقابل استکبار داخلی و خارجی بود.
فرماندار دهلران گفت: با ورود امام امت به میهن اسلامی و ظرف مدت ده روز انقلاب اسلامی با حمایت مردم به پیروزی رسید و طومار دو هزارو 500 ساله رژیم شناهنشاهی در هم پیچید.
راهپیمایان دهلرانی در پایان با تجمع در میدان بسیج و سردادن تکبیرهای رسا، قطعنامه سراسری 22 بهمن را تایید کردند، راهپیمایی 22 بهمن در بخش ها و روستاهای این شهرستان مرزی نیز برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار