کد خبر: ۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴ 17 January 2015
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: سرعت زیاد یک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردریل حاشیه اتوبان کرج ـ قزوین باعث مرگ 4 نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس البرز، رضا اکبری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان کرج ـ قزوین ماموران پلیس راه کرج ـ قزوین جهت بررسی موضوع با هماهنگی ماموران اورژانس و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو تاکسی به رانندگی فردی 55 ساله با 4 نفر سرنشین در حال حرکت از کرج به قزوین از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل کنار اتوبان بر اثر شدت سانحه راننده و تعداد 2 نفر از سرنشینان آن دردم جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: از دو نفر سرنشین دیگر خودرو که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند یک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و یکی از مصدومان نیز تحت مداواست.
برابر اعلام کارشناسان پلیس راه کرج ـ قزوین علت تصادف مذکور عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار