گزارش لحظه به لحظه دهمین روز جشنواره فیلم فجر؛
دهمین و آخرین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همچون روزهای پیشین با برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آغاز می‌شود و سپس با نمایش پنج فیلم ادامه خواهد یافت و مجدداً با برگزاری نشست نقد و بررسی دو فیلم روز آخر در واپسین ساعات روز پایانی استمرار خواهد داشت تا بدین ترتیب، یکی از پرترافیک‌ترین روزهای جشنواره رقم بخورد.
کد خبر: ۱۷۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 10 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


رونمایی از «سیانور» و «به دنیا آمدن» در سانس پایانی
رونمایی از «سیانور» و «به دنیا آمدن» در سانس پایانی
آخرین روز جشنواره فیلم فجر با نمایش پنج فیلم و برگزاری پنج نشست نقدوبررسی، خلوت‌ترین روز در سالن اصلی کاخ جشنواره و شلوغ‌ترین روز برای اهالی رسانه خواهد بود؛ روزی که با نمایش «سیانور» بهروز شعیبی و «به دنیا آمدن» محسن عبدالوهاب گره خورده است.

به گزازش «تابناک»؛ دهمین و آخرین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همچون روزهای پیشین با برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آغاز می‌شود و سپس با نمایش پنج فیلم ادامه خواهد یافت و مجدداً با برگزاری نشست نقد و بررسی دو فیلم روز آخر در واپسین ساعات روز پایانی استمرار خواهد داشت تا بدین ترتیب، یکی از پرترافیک‌ترین روزهای جشنواره رقم بخورد.

در همین راستا نشست نقد و بررسی «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی نخستین برنامه روز دهم محسوب می‌شود و پس از آن نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌های «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» و «خشم و هیاهو» ساخته هومن سیدی در کاخ اصلی جشنواره واقع در برج میلاد برگزار خواهد شد.

سپس نوبت به نمایش آخرین مستند جشنواره سی و چهارم در نخستین سانس نمایش آخرین روز فرامی‌رسد و در همین راستا فیلم «کارنامه بنیاد کندی» به کارگردانی محمد جعفری و آذر مهرابی رونمایی خواهد شد تا بتوان قضاوت بهتری درباره مجموعه آثار عمدتاً دولتی و شبه‌دولتی راه یافته به این دوره از جشنواره داشت.

در ادامه، دو اثر «اینجا کسی نمی‌میرد» ساخته حسین کندری و «گاهی» به کارگردانی «محمدرضا رحمانی» در بخش هنروتجربه بر پرده نمایش قرار خواهند گرفت و در نهایت در بخش سودای سیمرغ، «سیانور» تازه ترین ساخته بهروز شعیبی و «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب برگزار خواهد شد.

همچنین مطابق با اعلام مسئولان جشنواره، نشست نقد و بررسی دو فیلم «سیانور» تازه ترین ساخته بهروز شعیبی و «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب همین امروز و پس از نمایش این دو فیلم برگزار خواهد شد که با این اوصاف احتمالاً نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها تا پاسی از شب استمرار خواهد داشت.



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار