در هفتمین روز از ایام الله دهه فر انقلاب اسلامی باحضور استاندار ایلام چندین طح عمرانی وزیربنایی در شهرستان سیروان به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 07 February 2016
در هفتمین روز از ایام الله دهه فر انقلاب اسلامی باحضور استاندار ایلام چندین طح عمرانی وزیربنایی در شهرستان سیروان به بهره برداری رسید
به گزارش تابناک ایلام، امروز (یکشنبه) ودر هفتیمن روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، شهرستان سیروان میزبان استاندار ایلام وهیات همراهشان بود که به این مناسبت چندین طرح عمرانی وزیربنایی در این شهرستان کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.
فرماندار سیروان در این خصوص گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 10 طرح زیر ساختی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
مراد یگانه افزود: این طرح ها شامل ایستگاه پمپاژ و خط انتقال کارگاه برنج کوبی، گاز رسانی به روستای سراب گور طوطی روکش آسفالت راه روستای پله کبود هلیلان مرکز اورژانس لومار و ساختمان امور مالیاتی شهرستان است که برای اجرای انها 70 میلیارد ریال هزینه شده است.
بخش هایی از منطقه حاصلخیر عرب رودبار در 25 کیلومتری شهر لومار به علت قرار گرفتن در حوضه دریاچه سد سیمره احتمال می رود که با آبگیری سد سیمره زیر آب قرار گیرد.
افتتاح ساختمان امورمالیاتی شهرستان سیروان
مدیر کل امور مالیاتی ایلام در آئین افتتاح این طرح که همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر
و با حضور استاندار ایلام و جمعی ازمردم و مسوولان شهرستان سیروان برگزار شد گفت: برای احداث ساختمان این مرکز با 650 متر مربع زیر بنا چهار میلیارد و 820 میلیون ریال هزینه شده است.
غلامرضا امیدی افزود: عملیات احداث این مرکز اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این مرکز رسیدگی به مشکلات مالیاتی مردم شهرستان سیروان با سهولت بیشتری انجام شود
افتتاح مرکز فوریتهای پزشکی لومار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیین افتتاح این طرح که همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر
و با حضور استاندار ایلام و جمعی ازمردم و مسوولان شهرستان سیروان برگزار شد گفت: برای احداث ساختمان این مرکز با 400 متر مربع زیر بنا شش میلیارد ریال هزینه شده است.
علی دل پیشه همچنین هزینه تجهیز این مرکز فوریت های پزشکی را با 10 تخت بیمارستانی و بخش های رادیولوژی و آزمایشگاه حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.
وی از اختصاص سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مردم این شهرستان خبر داد و یادآوری کرد: این مرکز درمانی هم اکنون دارای پزشک عمومی، متخصص قلب و عفونی است .
شهرستان سیروان دارای 20 باب خانه بهداشت روستایی، پنج درمانگاه بهداشتی درمانی، 9 پزشک عمومی و2 دندانپزشک است.

گازرسانی به شش روستای شهرستان سیروان
مدیر عامل شرکت گاز ایلام در این آیین که با حضور استاندار ایلام و جمعی از مردم و مسوولان محلی برگزار شد گفت: با اجرا و افتتاح این ، روستاهای سرکلان، سیاه سیاه، باخله، شورآب خانعلی، ورگچ و ورگور طوطی از شبکه گاز برخوردار شدند.
روح اله نوریان افزود: 25 میلیارد ریال برای اجرای این طرح و گاز رسانی به این روستاها هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه 90 درصد شبکه انتقال گاز در این شهرستان در نقاط روستایی احداث شده است گفت: سه هزار و450 انشعاب تا کنون در این شهرستان واگذار شده است و 40 روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار