رئیس گروه شرکت های بازرگانی و بین المللی حدیقه از افزایش پروازهای هواپیمایی پویا از شرکت های زیرمجموعه این گروه در مسیر تهران به ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 07 February 2016

رئیس گروه شرکت های بازرگانی و بین المللی حدیقه از افزایش پروازهای هواپیمایی پویا از شرکت های زیرمجموعه این گروه در مسیر تهران به ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی قراییان روز یکشنبه درخصوص افزایش پروازهای فرودگاه ایلام گفت: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی ها، از این پس هواپیمایی پویا مجری پروازهای این شرکت در ایلام روزهای یکشنبه هر هفته یک پرواز از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس دایر خواهد کرد.
وی یادآور شد: اکنون دو پرواز شرکت هواپیمایی پویا در نوبت بعد از ظهر رفت و برگشت ایلام به تهران برقرار است که با دایر شدن پرواز جدید شمار پروازهای رفت و برگشت این مسیر به شش پرواز افزایش می یابد.
رئیس گروه شرکت های بازرگانی و بین المللی حدیقه افزود: هواپیمایی پویا روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 14 دو پرواز از مبدا تهران به فرودگاه ایلام با هواپیمای آنتونف انجام می دهد.
قراییان اظهار کرد: طبق برنامه ها، پرواز جدید در روزهای یکشنبه هفته نیز ساعت 14 از فرودگاه مهرآباد عازم فرودگاه شهدای ایلام می شود و ساعت 16 همان روز ایلام را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
هر هفته 40 پرواز در مسیرهای رفت و برگشت تهران - ایلام از فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود.
شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و پویا به عنوان مجریان پروازهای خط هوایی تهران - ایلام روزانه به طور میانگین 500 مسافر را در این دو مسیر جا به جا می کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار