کد خبر: ۱۷۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 06 February 2016
تابناک: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری جاعل مدارک و اسناد دولتی در رشت خبر داد.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ سید رسول صمدی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی 25 ساله اهل و ساکن منطقه گلسار رشت در امر جعل مدارک و اسناد دولتی در سطح وسیع فعالیت می کند، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل فعالیت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعدادی مهر مربوط به اداره های آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و ... آلات و ادوات جعل اسناد و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.
سرهنگ صمدی بیان داشت: متهم با مشاهده مستندات ، اعتراف کرد که جعل اسناد و مدارک دولتی کرده و سپس به وسیله این مدارک جعلی، درآمد نامشروع کسب می کرده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله از صلاحیت افراد مطلع شده و در غیر این صورت، با ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره 2183500 تماس بگیرید.
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز پانزدهم دی ماه امسال، از دستگیری جاعل مدارک و اسناد دولتی و کشف اسناد جعلی از یک فروشگاه در شهر رشت خبر داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار