کد خبر: ۱۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 30 March 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه در تعطیلات نوروز مساجد البرز توسط اوقاف پشتیبانی می‌شود، گفت: ۲ ایستگاه بزرگ و خیمه معرفت در دو مسجد مهم واقع در محور جاده چالوس احداث شده است.
حجت الاسلام‌ والمسلمین محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه استقبال خوبی توسط مسافران از بقاع متبرکه و امامزادگان استان البرز صورت گرفته است، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری تا پایان فروردین سال جاری در امامزادگان البرز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سوگ یاس نبوی در ایام فاطمیه در امامزادگان البرز برگزار شد، افزود: در ایام تعطیلات نوروزی امسال مساجد توسط اوقاف پشتیبانی شده است.
مدیرکل اوقاف البرز با بیان اینکه تعدادی از طلاب و علمای دینی در مساجد مستقر شدند، افزود: برگزاری نماز جماعت در مساجد بین راهی در این ایام انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 2 ایستگاه بزرگ و خیمه معرفت در دو مسجد مهم ری زمین و ماهان واقع در محور جاده چالوس احداث شده است.
صالحی با تاکید بر اینکه در این خیمه‌های معرفت نسبت به وقف و ترویج فرهنگ وقف برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران از جمله برنامه‌های در دستور کار علما و طلاب حاضر در این خیمه‌ها است.
وی با بیان اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ وقف در جامعه بیش از پیش تلاش کرد، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ غنی وقف بدون همکاری و تعامل همه جانبه ارگان‌ها و اقشار مختلف جامعه میسر نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار