کد خبر: ۱۷۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزگفت: کمیته امداد این استان توانست درزمینه جذب حامیان نیکوکار رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

علی سالارکیا روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: به همت خیرین امروز شاهد آن هستیم که همه ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد زیر چتر حمایتی افراد خیر هستند.

وی ادامه داد: کفالت،اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تاکید قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) بوده و اکنون 30 هزار حامی حمایت مادی و معنوی ایتام البرز را در طرح اکرام برعهده گرفته اند .

سالارکیا با اشاره به برخی از حمایت های متفرقه حامیان از ایتام گفت: علاوه بر واریز ماهیانه مساعدت حامیان نیکوکار به حساب ایتام تحت کفالت تعدادی از این خیرین در خصوص رفع مشکلات درمانی ،تحصیلی ،اشتغال و مسکن این افراد تلاش می کنند .

وی اضافه کرد: هرحامی حداقل به صورت ماهیانه 200 هزار ریال به حساب ایتام واریز می کند که با توجه به شکوفایی این طرح و افزایش سرانه پرداختی به ایتام با جلب رضایت خیرین بخشی از کمک ها را در حسابی جداگانه به نام یتیم و برای آینده او پس انداز می کنیم .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خاطرنشان کرد: این نهاد با ایجاد بستر مناسب شرایط لازم را برای حمایت افراد نیکوکار و خیر از ایتام نیازمند فراهم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار