برای اجتناب شهرداری از چالش‌های انتخاباتی؛
در این جلسه مقرر شد که اگر مسوول، مدیر و یا کارمندی از شهرداری به جهت پرشور کردن انتخابات قصد فعالیت انتخاباتی دارد، این ایام را مرخصی گرفته و به فعالیت خود بپردازد، بنابراین تنها در چنین حالتی مانعی برای فعالیت انتخاباتی کارکنان شهرداری وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۷۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 01 February 2016

کمیته صیانت انتخابات در شهرداری اردبیل تشکیل شد و اولین جلسه این کمیته روز شنبه دهم بهمن ماه با حضور دکتر حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، برگزار شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو با این منظور که دغدغه و چالشی در این زمینه برای شهرداری پیش نیاید و فعالیت‌های غیر اصولی وجود نداشته باشد، «کمیته صیانت انتخابات» در شهرداری اردبیل تشکیل شد.

در اولین جسله این کمیته که با حضور شهردار اردبیل برگزار شد، دکتر لطف‌اللهیان با اشاره به لزوم انسجام شهرداری، گفت: باید راهکاری اتخاذ شود که از امکانات شهرداری یا پرسنل آن بر له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده نشود.

باتوجه به اینکه لطف اللهیان رئیس هیئت بازرسی شهرستان اردبیل است و مسوولیت ستاد امحا تبلیغات غیرقانونی هم با شهرداری است، وی با اشاره به این مسوولیت‌ها به عدم ورود کارکنان شهرداری به عرصه تبلیغات در ایام انتخابات تاکید کرد و از اعضای کمیته صیانت انتخابات و مسوولین فناوری خواستار نظارت بر عملکرد کارکنان شهرداری در این راستا شد.

در این جلسه مقرر شد که اگر مسوول، مدیر و یا کارمندی از شهرداری به جهت پرشور کردن انتخابات قصد فعالیت انتخاباتی دارد، این ایام را مرخصی گرفته و به فعالیت خود بپردازد، بنابراین تنها در چنین حالتی مانعی برای فعالیت انتخاباتی کارکنان شهرداری وجود نخواهد داشت.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا جلسه بعدی کمیته صیانت انتخابات با حضور مسوولین روابط عمومی و سازمان‌های مرتبط برگزار شود تا برای ایام تبلیغات و پیش‌گیری از آسیب به فضای شهری و کمک به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات، هم فکری شده و تصمیماتی اتخاذ شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
سلام جناب شهردار لطف الهيان - دست مريزاد اگر بتوا نيد كنترل كنيد - آذروش و پيرموذن و نيكزاد و بدر چهار شهردار قبلي كه كانديداي اين دوره هستند و همه مصمم براي انتخاب به هر قيمتي !!!!! هستند .
البته اقدام شما كمك بزرگي براي بعضي از كارمندان و مخصو صا پيمانكاران خواهد شد چرا كه مديون بايد اداي دين كند مگر حرجي در ميان باشد كه صد البته اخطار حضرتعالي بند گشا بوده و...
هرچند پيمانكاران مسئله دار و تخفيف گيرندگان مديون ، نميتوا نند از خدمت به شهردار مورد نظر شان ، سرباز بزنند چون امروز را فردائي است اگر نماينده شود فبها ......واگر مجددا در قدرت باشد سفره ها پهن و قلندر در خواب -
اميدواريم نظارت واقعي باشد -با عرض پوزش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
جناب آقای دکتر به علت بی توجهی بعضی از دکتر ها که نمی دانیم چگونه مدرک اخذ نموده ا ند روزانه ده هامریض جان خود را در اردبیل از دست می دهند در صورت امکان شما از خیر سیاست بگذر و بکار اطبایی و افرزیش علم خود بپردازید یا درب مطب را ببندید و بکار سیاست بپردازید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار