رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از پیگیری‌های همه‌جانبه برای راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 25 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عبدالقیوم قلیپوری عصر امروز در جلسه ستاد تحول کارآفرینی بر مبنای فناوری جدید در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر حمایت صندوق پژوهش و فناوری از طرح‌های اولویت‌دار حوزه فناوری‌های جدید است، امیدواریم زمینه و بستری فراهم آید تا بتوانیم از این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در مسیر توسعه روزافزون اشتغال و کارآفرینی در این بخش استفاده کنیم.

وی تصریح کرد:‌ این صندوق یک مجموعه غیردولتی است که با حداکثر مشارکت بخش خصوصی شکل گرفته و امید است با همین رویکرد ما بتوانیم از برجستگی‌های این صندوق در کمک به توسعه اشتغال و کسب و کار جدید و دانش‌بنیان بهترین بهره را ببریم.

رئیس پارک علم و فناوری استان از محسن دیندار به عنوان مسئول راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری براساس اساسنامه این صندوق با همراهی سهامداران و انجام طی مراحل مختلف خبر داد و گفت: امیدواریم با ایجاد صندوق زمینه و مشارکت خوبی فراهم آید تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند زمینه‌های حرکت مؤثر و رو به جلویی را فراهم آورند.

قلیپوری افزود: فعالیت این صندوق می‌تواند اسباب حمایت و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در جذب اعتبارات مناسب از طریق این صندوق باشد تا حرکتی مطلوب، شایسته و توانمند در این بخش شکل بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار