کد خبر: ۱۶۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: عامل انتشار لیست محرمانه داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده شناسایی می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: هیات نظارت استان البرز اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده و همچنین داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده را به صورت محرمانه به فرمانداری ارائه کرده بود ولی متاسفانه این اسامی در فضای مجازی علنی شد.

وی خاطرنشان کرد: اعلام اسامی این کاندیداها درفضای مجازی، بازی با آبروی آنها بوده و نه از لحاظ قانونی و نه از لحاظ شرعی و انسانی مورد تایید نیست.

روحی یزدی افزود: این که چه کسی این لیست را دراختیار برخی رسانه‌ها قرار داده درحال بررسی است و بدون شک درصورت شناسایی با وی برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: هیات نظارت استان از عاملان انتشار این لیست محرمانه شکایت کرده و بدون شک این اقدام قانونی آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان ابرازکرد: فعالیت در شبکه‌های مجازی چهارچوب و قواعد خاص خود را دارد و فعالان این حوزه نباید ازاین چهارچوب خارج شوند.

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان گفت: بدون شک فضای شبکه‌های اجتماعی و مجازی در روزهای باقی مانده تا انتخابات به دقت رصد می‌شود وبا کسانی که با انتشار مطالب بی پایه اساس قصد تخریب و یا تبلیغ مغرضانه کاندیدایی را داشته باشندبرخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار