در خطبه‌های نماز جمعه کرج مطرح شد
آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر مسئولان اجرایی کشور در خصوص اجرایی شدن درست اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه ای نداشته باشند شرایط سختی به وجود خواهد آمد.
کد خبر: ۱۶۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 22 January 2016
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برخی از نیروهای داخلی هم نوا با دشمنان خارجی به شورای محترم نگهبان حمله می کنند و حق نظارت این شورا را که قانون برایش مشخص کرده نادیده می گیرند.
آیت الله سید محمدمهدی حسنی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کرج به پاسخ نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور پرداخت و توجه به بند بند این نامه را مهم خواند و گفت: این نامه با مقدمه تشکر از مقاومت مردم، تلاش دانشمندان هسته ای و کوشش تیم مذاکره کننده که باعث عقب نشینی دشمنان از برخی مواضع شد و همچنین از بین رفتن بخشی از تحریم ها، آغاز می شود.
وی در ادامه به نگرانی های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: امیدواریم دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مورد توجه مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.
خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه باید مراقب خدعه های طرف مقابل باشیم، گفت: در آستانه اجرایی شدن برجام ظاهرا ۱۱ شرکت بزرگ ایرانی تحریم شده اند و همچنین کنگره آمریکا ممنوعیت ورود به ایران را برای اروپاییان و آمریکایی ها به تصویب رسانده است در این صورت ۱۳ میلیون اروپایی حق ورود به ایران را نخواهند داشت با تصویب این قانون حق گردشگری و سرمایه گذاری اقتصادی در ایران لغو می شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصویب قانون ممنوعیت ورود به ایران را با روح برجام مغایر دانست و گفت: مسئولان اجرایی کشور باید در این خصوص پاسخی قاطع داشته باشند چرا که با ماشالله گفتن مشکلی حل نخواهد شد.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه به واکنش و برخورد سریع سپاه با مسئله ورود غیرقانونی تفنگداران آمریکایی به آب های ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولان سیاسی کشور نیز در همه عرصه های سیاسی واکنش و برخوردی سریع داشته باشند.
ضرورت نظارت هوشمندانه بر اجرای برجام
به گفته نماینده ولی فقیه در استان البرز غافل شدن از دشمنی مثل آمریکا که همیشه حیله و توطئه به کار می برد عین ساده اندیشی است.
خطیب جمعه کرج تاکید کرد: آمریکا لحظه ای از کینه توزی نسبت به ایران کوتاه نیامده و نمی آید همین مسئله نشان می دهد که این دولت قابل اعتماد نیست باید مراقب باشیم حیله ای به کار نبرد که ما را گرفتارتر کند.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه خطاب به مستکبران عالم و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب اسراییل، گفت: ملت شریف ایران اسلامی تا آخرین لحظه عمر خود علیه آنان به مبارزه خواهد پرداخت و از پای نخواهد نشست.
نماینده ولی فقیه در استان البرز به نظارتی هوشمندانه بر اجرای برجام تاکید کرد و گفت: باید مراقب خدعه و نیرنگ آمریکا باشیم آنها از لحظه ای غافل نبوده و همیشه به دنبال ضربه زدن به اسلام و ایران هستند.
خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه نباید منفعلانه برخورد کنیم، گفت: در این مقطع حساس ایران باید دست به راستی آزمایی طرف مقابل بزند و جامعه جهانی را از تخلفات طرف مقابل آگاه کند.
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه نظام برای توافق هسته ای هزینه سنگینی پرداخت کرده است، گفت: مسئولان کشوری که در خصوص اجرای شدن برجام سخن می گویند مراقب بوده و صداقت پیشه کنند.
به گزارش مهر خطیب جمعه کرج در ادامه با اشاره به اینکه برخی از آقایان در خصوص اجرایی شدن برجام می گویند مسئله سانتريفيوژ زیاد مهم نیست و مسائل مهم‌تر دیگری است که باید بدان پرداخت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید در مقابل چیزی که پس از توافق به دست آورده ایم هزینه سنگینی پرداخت کرده ایم به این هزینه ها نباید بی توجهی شود.
تحول اقتصادی در کشور در گرو عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی
نماینده ولی فقیه در استان البرز به بخشی از بیانان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند علاج مشکلات اقتصادی کشور اجرای درست اقتصاد مقاومتی است.
آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر مسئولان اجرایی کشور در خصوص اجرایی شدن درست اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه ای نداشته باشند شرایط سختی به وجود خواهد آمد.
وی تحول اقتصادی در کشور را در گرو عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بخشی از ثروت کشور پس از اجرایی شدن برجام آزاد می شود آقایان در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشند سرمایه گذاری در زیرساخت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خطیب جمعه کرج به واردات سنگ پا و انگور از فرانسه و دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: لازم است برای واردات برنامه ریزی درستی ارائه شود چرا که در ماه های اخیر حجم زیادی سنگ پا وارد کشور شده است نباید کشور محل ورود کالاهای بُنجل و دسته سوم و چهارم کشورهای دیگر باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز  در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبری در دیدار با مسئولان برگزار کننده انتخابات اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند مسئله انتخابات مانند مسابقه ملی است که باعث عزت ملی، موجب استمرار امنیت و پیشرفت های علمی در کشور می شود.
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به مسئولان برگزاری انتخابت فرمودند مراقب باشید به نهادهای قانونی اهانیت نشود، گفت: برخی از نیروهای داخلی هم نوا با دشمنان خارجی به شورای محترم نگهبان حمله می کنند و حق نظارت این شورا را که قانون برایش مشخص کرده نادیده می گیرند.
مخالفان از نظارت استصوابی شورای نگهبان ناراضی هستند
وی در ادامه شورای نگهبان را مانند دژ محکمی دانست که در برابر نامحرمان سر خم نکرده است و گفت: برخی با هوچی گری به شورای نگهبان حمله کرده و قصد دارند افرادی را به مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور وارد کنند که التزامی به قانون اساسی ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به افرادی که در کلام به شورای نگهبان حمله می کنند، گفت: اگر شما نیز می خواهید کسانی را به مجلس بفرستید که التزام به قانون اساسی دارند چرا از تصمیمات شورای نگهبان ناراحت می شوید.
آیت الله حسینی همدانی گفت: آنانی که هم نوا با دشمنان خارجی به شورای نگهبان حمله می کنند از نظارت استصوابی شورای نگهبان ناراضی هستند.
خطیب جمعه کرج تاکید کرد: کسانی که قانون اساس، ولایت فقیه و انقلاب را قبول ندارند و در حوادث فتنه حاضر بوده اند حق ندارند وارد مجلس، مراکز تصمصم گیر و تصمیم ساز کشور شوند شورای نگهبان نیز صلاحیت این افراد را تایید نخواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه برخی مدعی هستند که شورای نگهبان جناحی عمل می کند خطاب به آنان، گفت: چرا طوری عمل می کنید و حرف می زنید که دل دشمنان انقلاب شاد شود چرا عوامانه سخن می گوید و احساسات مردم را تحریک می کنید؟
خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه شورای نگهبان از ورود فتنه گران به مجلس جلوگیری می کند و برخی به این شورای محترم اَنگ جناحی عمل کردن می زنند، با طرح این سوال، گفت: مگر کسانی که رد صلاحیت شده اند با انقلاب میانه خوبی دارند؟
تضعیف و فشار به شورای نگهبان مصداق باز کردن راه نفوذ برای دشمن است
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: برخی از افرادی که رد صلاحیت شده اند مرتکب جرم شده و قانون اساسی و اصل ولایت فقیه را قبول ندارند اگر نظارت شورای نگهبان نباشد که بلوا بر پا می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخشی از سخنان امام راحل در خصوص شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند کسانی که با مصوبات مجلس که به تایید شورای نگهبان رسیده است مخافت کنند با اسلام مخالف کرده اند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه برخی از افراد اصول نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می برند، گفت: در زمان حال حاضر شناختن منافق کار ساده ای است اگر کسی با دشمن همراهی کرد و خواسته و حرف دشمن را تکرار کرد منافق است.
خطیب جمعه کرج در ادامه با تاکید بر اینکه هدف آمریکا از بین بردن دین و اسلام است، گفت: تا زمانی که مسئولان نظام پایند به اسلام و اصول دینی باشند کاری از دست دشمن بر نخواهد آمد.
وی به جنجالی که پس از اعلام رد صلاحیت ها به پا شد اشاره کرد و گفت: تضعیف و فشار آوردن به شورای محترم نگهبان مصداق واقعی باز کردن راه نفوذ دشمن است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه قبول نکردن نظر شورای نگهبان نتیجه ای جز دیکتاتوری ندارد، گفت: زیبنده برخی مسئولان نیست که نظرات شورای نگهبان را قبول نکنند.
وی در بخش پایانی سخنان خود به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از جوانان حزب الهی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند جوانان حزب الهی سرمایه های نظام هستند اهل مصلحت اندیشی بوده و از پرداختن به منافع شخصی پرهیز می کنند جوانان حزب الهی از دغدغه های رهبری خبر دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
چرا زمانی که سنگ پا از چین در دولت گذشته وارد شد آقایان اعتراض نکردند، حالا چون از فرانسه وارد کردن بده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
وارد کننده هر کالایی بخش خصوصی است و به دولت ربطی نداره. و در تجارت موضوع مهم عرضه و تقاضا است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار