کد خبر: ۱۶۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 19 January 2016

فرماندار شهرستان فردیس گفت: 11 دستگاه اجرایی استان البرز در شهرستان فردیس نمایندگی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردیس، علی قنبرزمانی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکلات این شهرستان عدم استقرار 11 دستگاه در فردیس است و همین امر مشکلاتی را در خدمت‌رسانی به مردم منطقه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مناطق شهرستان فردیس در بافت فرسوده قرار دارد، گفت: عدم استقرار اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن در این شهرستان یکی از عوامل در ساختار بافت بناهای مسکونی و عدم برخورداری از تسهیلات نوسازی شده است.

زمانی با بیان اینکه اداره‌کل اوقاف، کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش و.. از دیگر نهادها و سازمان‌هایی هستند که در این شهرستان مستقر نشده‌اند، خواستار صدور دستور لازم جهت استقرار دستگاه‌های خدمت‌رسان در فردیس شد.

فرماندار فردیس گفت: به همت شهرداری، 50 میلیارد تومان هزینه‌هایی انجام شده است و همکاری‌های خوبی با شهرداری و شورای شهر وجود دارد و انتظار مردم این است که نمایندگان خود را در مناطق حاضر ببینند و مطرح کنند.

وی با اشاره به برخی از دغدغه‌های مردم گفت: محرومیت آسفالت و مسائل فرهنگی و اجتماعی در نشست‌ها با مردم مطرح شده است و ما نیز آنها را مطرح کرده‌ایم.

زمانی مشکل تأمین آب شرب مردم منطقه فردیس را نیز از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و تصریح کرد: اشتراک مدیریت آبفای فردیس، محمدشهر و مشکین‌دشت، نقیصه‌هایی را ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار