کد خبر: ۱۶۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


استاندار البرز گفت: با هدف کاهش و کنترل میزان آلایندگی هوا طرح‌های ویژه کنترل و رفع آلودگی هوا در البرز اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در جلسه کاهش آلودگی هوای استان البرز اظهار داشت: آلودگی هوا در استان البرز مشکلات بسیاری را برای مسئولان و شهروندان ایجاد کرده است که باید این معضل با راهکارها و اجرای طرح‌های جدید برطرف شود.

وی ادامه داد: وجود صنایع آلاینده در کرج سبب می‌شود که میزان آلایندگی هوا در این استان بیشتر شود.

استاندار البرز با اعلام اینکه باید طرح‌های جدیدی برای کاهش آلایندگی هوا در این استان اجرایی کنیم افزود: رفع این معضل نیازمند عزم همگانی است و می‌طلبد تا تمامی مسئولان در دستگاه‌های مختلف در کاهش و رفع این معضل اقدامات اساسی را انجام دهند.

طهایی اعلام کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سطح آلایندگی هوا در این استان کاهش یافته و به سمت مطلوب شدن هوا پیش بروریم.

وی بیان داشت: توسعه فضاهای سبز،‌ راه‌اندازی مترو و اتوبوس‌های تندرو می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به رفع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: امروز ما موفق شدیم با توافق فشارهای اقتصادی را را از بین ببریم و به سمت تحولات اساسی در منطقه پیش برویم.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وجود و فعالیت صنایع در این استان افزود: ساماندهی صنایع و تلاش برای رفع آلودگی‌های برخی از این صنایع باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از صاحبان صنایع بدون توجه به رفع آلودگی‌های صنایع خود به فعالیت ادامه می دهند که لازم است با این گونه موارد برخورد جدی و اساسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار