حدود 17 درصد از داوطلبان تاييد صلاحت شدند
مسئول دفتر شورای نگهبان انتخابات در البرز با اعلام نتايج بررسی صلاحيت داوطلبان انتخابات در البرز با بيان اينکه 45 نفر در اين استان تاييد صلاحيت شدند، گفت: 69 نفر رد صلاحيت و 160 نفر عدم احراز شدند.
کد خبر: ۱۶۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 17 January 2016
حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين روحی یزدی با بيان اینکه نتایج بررسی صلاحيتهای داوطلبان انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابيه استان البرز اعلام شده است اظهار داشت: در این راستا 32 نفر نيز تأیيد صلاحيت شده اند.
مسئول دفتر شورای نگهبان انتخابات در البرز افزود: در این راستا در حوزه انتخابيه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا  از 229 نفر داوطلب ،32 نفر تایيد صلاحيت، 132 نفر عدم احراز، 61 نفر رد صلاحيت شدند و چهار نفر نيز از داوطلبی انصراف دادند.
به گفته روحی یزدی در حوزه انتخابيه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نيز از 50 داوطلب ، 13 نفر تایيد صلاحيت، 28 نفر عدم احراز و 8 نفر نيز رد صلاحيت شدند و یک نفر نيز از داوطلبی انصراف داده است.
 وی با اشاره به اینکه داوطلبانی که در این مقطع رد صلاحيت آنان اعلام شده میتوانند تا سه روز فرصت دارند شکایت خود را به هيئت مرکزی نظارت ارجاع دهند، افزود: هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات امسال با تدابير ویژه، شکایتهای داوطلبان در هيئتهای نظارت استانی که در استان البرز در استانداری البرز مستقر شده تحویل گرفته شده و رسيد به داوطلب برای ارجاع به هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه میشود.
حوزه انتخابيه کرج، فردیس اشتهارد و آسارا دو نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نفر در مجلس شورای اسلامی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار