کد خبر: ۱۶۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 12 January 2016


عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه در بحث دیوارهای پیش‌ساخته و کفپوش‌های شهری می‌توانیم محصولات خود را صادر کنیم، گفت: بحث صادرات محصولات بتنی به کردستان عراق، افغانستان و سایر کشورهای همجوار در دستور کار است.

جعفر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد مشکلات مربوط به سوخت ماشین آلات بتنی، اظهار داشت: مقرر شده این سوخت از طریق پیمایش اجرایی شود در صورتی که ماشین‌آلات بتن آماده دارای 2 موتور هستند که یک موتور برای گرداندن محصول بوده و دیگری برای پیشرانه و مخلوط‌کن بتن است.

وی با بیان اینکه 2 مصرف سوخت برای این خودروها وجود دارد، افزود: متاسفانه موتور دوم در بحث مصرف سوخت دیده نشده است که پیگیری‌های لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی استان البرز در مورد بحث تولید بتن تصریح کرد: بتن محصولی صادرات‌محور نیست و تنها محصولات بتنی و فرآورده‌ها، زمینه این امر را دارند که آن نیز لزوما باید با کشورهای همجوار ارتباط صادرات برقرار کنند چراکه وزن محصول بالا و هزینه حمل آن نیز بالا است و این امر سبب محدودیت در بخش صادرات می‌شود.

وی گفت: در این راستا در بحث دیوارهای پیش‌ساخته و کفپوش‌های شهری می‌توانیم کشورهای اطراف را هدف قرار داده و محصولات خود را صادر کنیم که این کار تا حدودی انجام شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بحث صادرات محصولات بتنی به کردستان عراق، افغانستان و سایر کشورهای همجوار در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار