با انتخاب 8 نفر به عنوان عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتجابات در کرج، اعتراضات گسترده‌ای به ترکیب عجیب این هیئت را در رسانه‌ها و همچنین از سوی فعالان سیاسی و کاندیداها انتخابات شاهد بودیم.
کد خبر: ۱۶۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 12 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: تابناک پیش از این گزارش‌هایی را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه " در ترکیب هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرج تعدادی از اعضا وابستگی عملی به برخی از کاندیداها داشته و تاکنون در جلسات حزبی و انتخاباتی حضوری فعال داشته‌اند."
در این گزارش آمده بود یکی از این افراد علی خیلدار است که دبیر حزب کارگزاران استان البرز بوده و نمی‌تواند هم سمت حزبی داشته،‌ هم از کاندیدایی خاص حمایت جدی و عملی داشته و هم عضو هیئت اجرایی انتخابات باشد.
بر اساس شنیده‌ها، به دنبال افشاگری تابناک البرز برخی از مسئولان استان از جمله محمدتقی ایرانی فرماندار کرج و حاجی‌رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به صراحت از خیلدار خواستند که یا از عضویت هیئت اجرایی انتخابات استعفا دهد و یا اینکه از فعالیت حزبی تا پایان انتخابات و اعلام نتایج آرا خودداری کند.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که خیلدار از سمت دبیری حزب کارگزاران سازندگی استان البرز استعفا داده و این استعفا در آخرین جلسه هیئت اجرایی انتخابات قرائت شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
از تابناک البرز بخاطر پیگیری مطالبات بحق مردم تشکر میکنیم. اگر پیگیریهای شما نبود خیلی از قوانین و مقررات نادیده گرفته میشد.
امیدواریم هئیت اجرایی با این ترکیب آبروی دولت آقای روحانی را نبرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
ما که رو باور نمیکنیم.خوب دبیر جدید چه کسی است؟ اینها دارن وقت کشی میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
درود بر شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار