کد خبر: ۱۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 05 January 2016


فرماندار ساوجبلاغ از تخریب 50 ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: این شهرستان دارای موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بسیار مناسبی بوده و دارای روستاهای خوش آب و هوای متعددی است.

وی افزود: از سوی دیگر نزدیکی به کلانشهر کرج، وجود راه‌های ارتباطی مناسب از جمله آزادراه‌های تهران – کرج و کرج – قزوین و بالاخره نزدیکی به پایتخت فرصت‌های بسیاری برای منطقه ایجاد کرده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: متاسفانه شرایط مناسب و ظرفیت‌های مناسب منطقه، موجب شده که عده‌ای سودجو برای دستیابی به منافع نامشروع و غیرقانونی مالی، اقدامات تخریبی گسترده‌ای را علیه اراضی ملی، باغات و زمین‌های کشاورزی و به طور کلی منافع عمومی انجام دادند.

پالیزگیر افزود: در این راستا و با هدف برخورد با زمین‌خواران و افراد سودجویی که اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات طرحی ویژه در دستور کار مدیریت ارشد استان البرز و ساوجبلاغ قرار گرفته و خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی نیز با دستگاه‌های اجرایی و مسئولان قضایی این شهرستان داریم.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و با افزایش نظارت‌های ویژه، 50 ساخت‌وساز غیرمجاز به ویژه ساخت‌وسازهایی که به صورت غیرقانونی در اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان انجام شده، به طور کامل تخریب گردید.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تخریب این ساخت‌وسازهای غیرمجاز، در مجموع بیش از 25 هکتار از اراضی کشاورزی که به طور غیرقانونی تغییر کاربری در آنها انجام شده و همچنین بخش مهمی از اراضی ملی آزادسازی گردید و از دست سودجویان خارج شده است.

پالیزگیر در پایان تاکید کرد: به طور قطع با انجام نظارت‌های بیشتر و برخورد قاطع و سریع دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی، برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ شدت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار