کد خبر: ۱۵۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 05 January 2016
کامران زمانزاده
با توجه به تعدد کاندیداهای اصلاح طلب درشهرستان مشکین شهر به نظر می آید اجماع تنها و بهترین راهبرد تحقق پیروزی اصلاح طلبان مشکین شهردر انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد، اصلاح طلبان شهرستان باید در یک فرایند حساب شده نسبت به ورود به صحنه انتخابات برنامه ریزی کنند. در واقع الگوی رفتاری گفتمان اصلاح طلبی رسیدن به یک اجماع می باشد .
بهترین مثال برای این الگوی رفتاری انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ است که نشان داد می توان با اتحاد و یکپارچگی، آرا و مشارکت مردم را جلب کرد و به پیروزی دست یافت. شورای داوری اصلاح طلبان مشکین شهر که به همین منظور تشکیل شده بود متاسفانه نتوانست به یک اجماع حداقلی برسد به نظر می آید بهترین راهکار تشکیل یک شورا با حضور نمایندگان کاندیداهای اصلاح طلب و معتدل می باشد که با همفکری و درک واقعیت می توانند به یک تصمیم عقلانی برسند.
اصلاح طلبان به خوبی می دانند تنها با اجماع می توانند جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان و به مراتب سایر اقشار جامعه را به خود جلب نمایند طبیعی است که زمانی که اصلاح طلبان نتوانند به اجماع کاندیدا برای رقابت برسند و مرام فکریشان توسط کاندیدای خودی تضعیف شود دراین بین حزب مستقل یا حزب رقیب به برتری خواهد رسید. پس لازم است کاندیداهای اصلاح طلب و مشاورینشان به این موضوع منطقی تر فکر کرده و یک تصمیم عقلانی برای جذب آرای حداکثری بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار