کد خبر: ۱۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015


نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: البرز ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی دارد لذا می‌توانیم با استفاده درست از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه بیشتر سوق داده شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بیتا بیات صبح امروز در بازدید از گمرک البرز که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان صورت گرفت، گفت: شناسایی ظرفیت‌های البرز گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز تأکید کرد: در این راستا و با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقتصادی در استان البرز می‌توانیم در مدت زمان بسیار کوتاه ارتباطات اقتصادی خود را با دیگر کشورها توسعه دهیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از اقدامات انجام شده در گمرک اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اتلاف وقت از سوی گمرک اقدامی بسیار اساسی محسوب می‌شود و توانسته مسیر اقدامات صادرات و واردات را به حداقل ممکن برساند.

بیات خاطرنشان کرد: در این راستا براساس برنامه‌ریزی‌ها و استانداردهای موجود مشکل اتلاف وقت در گمرک برطرف شده است.

وی با تأکید بر اینکه گمرک البرز توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گمرک این استان دارای انبارهای مناسبی است، ‌می‌تواند در جهت روان‌سازی تجارت بسیار مورد توجه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار