کد خبر: ۱۵۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015


همزمان با همایش بزرگداشت نودمین سال تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در 16 دی ماه جاری، تمبر یادبود این موسسه به عنوان تنها و بزرگترین موسسه علمی، تحقیقاتی و تولیدی جهان اسلام رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، به پاس نزدیک به یک قرن فعالیت علمی، تحقیقاتی و تولیدی و کنترل و درمان بیماری‌های مهلک توسط محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، تمبرهای یادبود این موسسه همزمان با همایش بزرگداشت 90 سالگی موسسه رازی با حضور مقامات بلندپایه کشوری، 16 دیماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما رونمایی می‌شود.

این تمبرها با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی در 16 قطعه منقش به تصاویر پیشکسوتان، محصولات و ساختمان‌های قدیمی موسسه تهیه شده است که در مراسم نکوداشت 90 سالگی این موسسه رونمایی خواهد شد.

تمبرهای یادبود موسسه رازی شامل 4 قطعه منقش به تصاویر چهره محققان پیشکسوت؛ و تصاویر مربوط به ساختمان‌های قدیمی و محصولات موسسه هر کدام در شش قطعه تهیه شده است.

موسسه رازی با بیش از 90 سال سابقه در زمینه تحقیق و تولید واکسن و فرآورده های بیولوژیک در راستای خدمت رسانی به سلامت انسان‌ها و صنعت دام و طیور، در کشور و خاورمیانه منحصر به فرد بوده و از معدود مراکز تحقیقاتی بزرگ دنیا است.

در این موسسه بزرگ دانشمندان، نخبگان و محققان بنامی همچون زنده یاد پروفسور میرشمسی پدر علم واکسن ایران، وظایفی بزرگ و رسالتی ارزشمند برای تامین سلامت انسان، دام و طیور و آبزیان دنبال کرده و می‌کنند.

این موسسه به دلیل حجم تولید، تنوع محصول و وظایف محوله، در نوع خود در کشور و خاورمیانه بی نظیر و در جهان کم نظیر است. این مجموعه مفتخر است وظیفه تحقیق و تولید را همگام با هم به پیش می‌برد.

همایش نکوداشت نودمین سالگرد تاسیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با حضور مقامات بلندپایه کشور و شخصیت‌های برجسته علمی و اصحاب رسانه، 16 دیماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار