کد خبر: ۱۵۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 27 December 2015

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: صدا و سیما به جای کار سیاسی به موضوع تسهیل ازدواج جوانان بپردازد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت الله شمیرانی با تاکید بر نقش دستگاه‌های فرهنگی از جمله صدا و سیما در تسهیل ازدواج جوانان ، افزود: امروزه جامعه ما نیاز به فرهنگ‌سازی جدی در خصوص ازدواج جوانان دارد و انتظار داریم صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار بیشتر از آن که به مسائل سیاسی بپردازد به ساده‌زیستی و ازدواج جوانان توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تدبیر زندگی، گفت: خوشبختانه اجرای طرح تدبیر زندگی که با تصویب در ستاد ساماندهی امور جوانان استان از اول دی‌ماه سال جاری نیز برای همه زوج‌های جوان در البرز الزامی شد، کاهش 8 درصدی طلاق را به همراه داشته است.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود بیان کرد: امروز علاوه بر رشد 100 درصدی در بحث سازمان‌های مردم‌نهاد که در دولت قبلی تقریبا به تعطیلی گراییده بود، شاهد رشد 30 درصدی کمّی و کیفی در خصوص ستاد ساماندهی امور جوانان نیز هستیم.

شمیرانی افزود: برگزاری بیش از 65 دوره توانمندسازی ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد نیز از دیگر اقدامات تاثیرگذار و دستاوردهای امور جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان با اشاره به گردهمایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پایان این گردهمایی و پس از کارشناسی و امتیازدهی به استان‌ها، معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان برتر کشور انتخاب و معرفی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از طرح‌های مهمی که در دستور کار داریم، کیفی‌سازی دوران سربازی است که در حال بررسی می‌باشد و در صورت اجرایی شدن می‌تواند اثرات مثبت و مثمرثمری در سال‌های سربازی و پس از آن برای آینده جوانان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار