کد خبر: ۱۵۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 27 December 2015
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند و درسایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمائید.
فاطمه اسکندری با اشاره به رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) مبنی بر اینکه وحدت شیعه و سنی این است که هر دو در کنار هم و با وحدتی برادرانه زندگی کنند، گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند پيروزي انقلاب اسلامي كه در سايه وحدت افراد ملت و اقشار و طوايف آن در اسلام به تحقق پيوست، موجبات وحدت ملل مسلمان را فراهم كرد. اين وحدت به صورت حركت و نهضت اسلامي عليه طاغوت، سلطه‌هاي اشغالگران و استعمار منجر به پيروزي انقلاب اسلامي شد. از ملي گرايي خطرناك تر و غم انگيزتر ايجاد اختلاف بين اهل سنت و جماعت با شيعيان است و القاء تبليغات فتنه انگيز و دشمن ساز بين برادران اسلامي است.
وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که در پیش رو است گفت: همشهری های کرجی باید سعی کنند به دور از جناح بندی و احزاب با وحدت و حضور حداکثری در پای صندوق ها، با انتخاب شخصی اصلح، کارآمد، مدبر و بصیر که با رای ما به صحن مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند، ایرانی والاتر و موفق تر از حال حاضر بسازیم. 
اسکندری در پایان گفت: اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان استان البرز تبریک و تهنیت می‌گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار