کد خبر: ۱۵۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 26 December 2015


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، وحدت بین شیعه و سنی را تنها راه برون رفت کشورهای اسلامی از فتنه داعش دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز دشمنان مسلمان در اقصی نقاط جهان با اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و همچنین راه انداختن جنگ و خونریزی در دو کشور مسلمان سوریه و عراق قصد دارند علاوه بر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بستر تجزیه و تضعیف کشور های مسلمان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: امروزه ابر قدرت های جهان مدعی مبارزه با ترورریسم داعش در سطح منطقه شده اند در حالیکه همین قدرت ها بودند که با تجهیز این تروریست ها به سلاح های مدرن این جنگ و خون ریزی را در منطقه به راه انداختند.

وی گفت: باید از همه فرصت ها به نحو احسن بهره برد و نگذاریم که دشمنان مسلمان با راه انداختن جنگ های طایفه ای و قبیله ای بستر اختلاف افکنی بین شیعه وسنی را در منطقه به وجود آورند.

مسعودی اضافه کرد: خوشبختانه علمای شیعه و سنی در اقصی نقاط کشور های اسلامی به این نتیجه رسیده اند که هدف از این اقدامات راه اندازی اختلاف بین شیعه و سنی بوده و به همین دلیل تمام تلاش خود را در راستای ایجاد محبت، الفت و همدلی بین شیعه و سنی انجام می دهند.

وی افزود: بایستی تلاش کنیم که دشمن از اختلاف افکنی بین شیعه و شنی بهره نبرد و با ایجاد اتحاد و همدلی زمینه نابودی گروه های تروریستی را در منطقه فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار