کد خبر: ۱۵۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015


دیوار مهربانی به منظور جمع آوری کمک های مردم برای نیازمندان عصر چهارشنبه با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج آماده پذیرایی از نیازمندان در این شهر شد.

به گزارش ایرنا، کالاهای قابل مصرف مردم از قبیل انواع پوشاک ، کفش، مواد غذایی و غیره در میدان شاه عباسی و خیابان تهران کرج برای دسترسی آسان نیازمندان در دیواری که جزء فضاهای عمومی شهر به شمار می رود،قرار گرفته است.

فاطمه اسکندری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا، گفت: وظیفه شهروندان و مسئولان شهری رسیدگی به نیازمندان است و می بایست،به این افراد که بخشی از جامعه به شمار می روند، نگاه ویژه شود.

وی ادامه داد: اگر با انجام این اقدامات حتی یک نفر به کانون خانواده اش بازگردد، اثرات بسیار مفیدی برای جامعه در پی خواهد داشت.

اسکندری خاطر نشان کرد:شهروندان به عنوان خیرین جامعه می توانند با کمک هایی نظیر پوشاک، غذاو غیره در این مکان ها کمک های شایانی به نیازمندان در کلانشهر کرج کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج یکی از وظایف مدیریت شهری را کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: علاوه بر مدیریت شهری همه دستگاه های اجرایی در این اقدام خداپسندانه شریک شوندتا این رویه به فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

این عضو شورا با اشاره به اینکه این اقدامات زمان می برد تا به صورت یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

امروز علاوه بر دیوار مهربانی دو دستگاه یخچال که از سوی موسسه خیریه حامی ایرانیان و هیات مشورتی گروه پایان کارتن خوابی در مناطق یاد شده تعبیه شد، تا موادغذایی مورد نیاز شهروندان در آن قرار بگیرد.

منصور آدینه وند مسئول تنها گرمخانه کلانشهر کرج که از سال گذشته در کلانشهر کرج دایر شده است در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از سال گذشته تا کنون 88نفر از افراد معتادو کارتن خواب در این گرمخانه پذیرش شدند که اکنون 45نفر از آن ها موفق به ترک اعتیاد شدند.

وی افزود: امسال در شب یلدا این تعداد افراد جشن یک سالگی پاک شدن از مواد را در گرمخانه کرج برگزار کردند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در کلانشهر کرج گرمخانه ویژه بانوان دایر شود تا بانوان نیازمند نیز دارای سرپناه شوند.

آدینه ونداظهارکرد:خدماتی از قبیل، شامل،پوشاک گرم، لباس زیر،حوله و استفاده از حمام در گرمخانه به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

محمد رضا محمدی عضو هیات مشورتی گروه پایان کارتن خوابی در کرج گفت: این اقدام برای اولین بار در منطقه شوش تهران و توسط این گروه انجام شد.

وی افزود: در هشت ماه گذشته نیز یک شعبه آن در کرج فعال شده است و یک دستگاه یخچال برای نیازمندان در کرج تعبیه شده است.

وی اظهار کرد: 400 نفر عضو خیر در هیات مشورتی گروه پایان کارتن خوابی در کرج فعال هستند که چهارشنبه شب ها ساعت 20 اقدام به پخش غذا در بین نیازمندان می کنند.

وی گفت: این غذا توسط شهروندان تهیه می شود و در اختیار ما قرار می گیرد تا به دست نیازمندان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار