کد خبر: ۱۴۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 21 December 2015
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه پیگیری‌های مناسبی برای رونق اقتصادی شهرک صنعتی اشتهارد در حال انجام است، گفت: عمده مشکل این واحدهای صنعتی به نقدینگی مربوط می‌شود و در بخش بازپرداخت وام‌های دریافت شده، با مشکل روبه‌رو هستند.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، اظهار داشت: خدمات زیادی برای شهرک صنعتی اشتهارد با توجه به نظر مساعد تمامی مسئولان در حال انجام است و پیگیری مشکلات آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های مناسبی برای رونق اقتصادی شهرک در حال انجام است، افزود: عمده مشکل این واحدهای صنعتی به نقدینگی مربوط می‌شود و در بخش بازپرداخت وام‌های دریافت شده، با مشکل روبه رو هستند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: در این زمینه طی مذاکراتی با بانک‌های عامل تلاش می‌کنیم علاوه بر گرفتن فرصت برای بازپرداخت این وام‌ها، اقساط طولانی‌تری بگیریم تا واحدهای تولیدی و صنعتی قادر به پرداخت این وام‌ها باشند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان که واحدهای صنعتی با آن روبه‌رو هستند، گفت: بدهی این واحدها به ادارات برق، گاز، آب، مالیات، دارایی و بیمه نیز در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته تا تدبیری در این زمینه اندیشیده شود، چراکه بر اساس دستور استاندار در ستاد تسهیل استان و نیز شورای تامین استان، بدون هماهنگی شورای تامین شهرستان‌ها خدمات شرکت‌ها نباید قطع شود.

اینانلو خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت‌های بیمه و مالیاتی نیز باید فرصتی در اختیار صاحبان صنعت قرار دهند تا با توجه به رکود موجود در کشور، نسبت به برطرف کردن این مشکلات و بدهی‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات در حال حاضر با تدابیر دولت حل شده است، اظهار داشت:‌ واحدهایی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند نشان‌دهنده این موضوع است که صاحبان صنعت اعتماد بیشتری در فضای کنونی دارند و راحت‌تر می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه امید است در فضای پساتحریم بتوانیم پیشرفت بیشتر و بهتری برای صنعتگران استان داشته باشیم، گفت: اشتغال جوانان بحث بسیار مهمی است که پیشرفت صنعت می‌تواند بخش زیادی از این موضوع را برطرف کند.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک، افزود: با پایان عملیات اجرایی این واحدها، تعداد کارگران مشغول به کار در شهرک صنعتی اشتهارد به 2 برابر افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار