کد خبر: ۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 17 January 2015
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز از ارائه خدمات بیمه‌ای به 2 هزار مسکن فرسوده نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
سیدهادی کرابی امروز اظهار داشت: افشار کم‌درآمد و مستضعف در سراسر کشور دغدغه‌های جدی معیشتی و اقتصادی دارند.
به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بخش مهمی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این استان با مشکل نداشتن مسکن و یا فرسوده بودن خانه‌های خود روبه‌رو هستند و به همین دلیل این نهاد طرح‌های ویژه‌ای برای رفع دغدغه آنها در دستور کار دارد.
این مسئول افزود: یکی از مشکلات مددجویان استان البرز به ویژه آنهایی که در مناطق دورافتاده، محروم و روستایی ساکن هستند، عدم دریافت حمایت‌های بیمه‌ای است.
کرابی بیان داشت: در همین راستا با برخی شرکت‌های بیمه‌گذار مذاکراتی داشتیم و در تلاش هستیم تا تمام خانه‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان البرز از خدمات بیمه آتش‌سوزی و حوادثی مانند زلزله بهره‌مند شوند.
وی گفت: در فاز نخست هزینه یک سال بیمه آتش‌سوزی و حوادث خانه 2 هزار مددجوی البرزی از سوی این نهاد پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: این خدمات در حوزه حمایت از مددجویان در برابر آتش‌سوزی و حوادث طبیعی و غیرمترقبه مانند سیل، زلزله، صاعقه و طوفان است.
کرابی ادامه داد: 2 هزار خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در فاز نخست از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند، در مناطق روستایی و محروم قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: اولویت ما حمایت از مددجویان ساکن روستاها و مناطق کم‌برخوردار است و در فازهای بعدی، خانه تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در البرز از حمایت خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار