مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: تاکنون پارک آبی استخر دانش فاقد مجوز استاندارد بوده و مسئولیت هرگونه اتفاق ناگوار برای شهروندان برعهده مدیریت آن مجموعه است.
کد خبر: ۱۴۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 20 December 2015

فتانه شکرالهی گفت: پارک های آبی و تجهیزات مورد استفاده آن  مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و هرگونه بهره‌برداری از پارک تا قبل از اخذ تاییدیه استاندارد مطابق ماده 9 قانون و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ممنوع بوده و متخلف به مراجع صالح قضایی معرفی می‌گردد.
وی افزود: با مراجعات مکرر کارشناسان این اداره کل به پارک آبی مذکور، مدیریت آن متعهد به عدم بهره برداری تا زمان اخذ تاییدیه استاندارد گردید اما متاسفانه نه تنها  تاکنون اقدامی انجام نشده بلکه  تبلیغات محیطی و پیامکی نیز جهت تشویق عموم شهروندان به استفاده از این مجموعه آبی شده است.
شکرالهی اظهار داشت: استفاده از تجهیزات غیر استاندارد شهربازی‌ها و پارک‌های آبی احتمال به مخاطره انداختن سلامت کودکان را افزایش داده و مسئولیت و عواقب هرگونه اتفاق احتمالی بر عهده مدیریت پارک آبی است.
وی در پایان از شهروندان البرز خواست به اطلاعیه‌ها و اخبارهایی که در خصوص غیراستاندارد بودن شهربازی‌ها  منتشر می‌شود، توجه نموده و چنانچه شهربازی موفق به اخذ تاییدیه استاندارد گردد به اطلاع عموم خواهیم رسانید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار