کد خبر: ۱۴۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 20 December 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه توطئه نفوذ دشمن مهم‌ترین تهدید در شرایط فعلی است، گفت: ‌دشمنان ‌با نفوذ ‌به دنبال انحراف ‌در مسیر انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در نشست خبری به مناسبت ‌‌حماسه 9 دی‌ با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت در روز نهم دی افزود: اگر مردم‌ دارای بصیرت و روحیه ولایت‌مداری نبودند‌ دشمنان اسلام و انقلاب و فتنه‌گران داخلی به اهداف شوم خود دست‌ پیدا می‌کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گرانی که با دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌صدا شدند‌ به دنبال براندازی نظام بودند، اظهار داشت:‌ ‌هوشیاری و درایت مقام عظمای ولایت و حضور حماسی ملت با بصیرت ایران اسلامی موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد.

روحی‌یزدی با بیان اینکه ‌برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی ‌باید به صورتی طراحی و اجرا شود که منجر به افزایش آگاهی و بصیرت ملت ایران به ویژه نسل جوان شود، بیان داشت: جوانان ‌باید با تهدیدهای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به خوبی آشنا شده و تنها در این صورت است که می‌توانیم مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ‌خطر «نفوذ» نظام و مردم ایران را تهدید می‌کند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با نفوذ در میان ملت ایران و مسئولان‌، حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: بنابراین در استان البرز برنامه‌های نهم دی به صورتی طراحی و اجرا می‌شود که نسل جوان، بیش از گذشته با خطر نفوذ آشنا شده و بتوانند توطئه‌های دشمن در این زمینه را درک کنند.

روحی‌یزدی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه نهم دی روز نشان دادن بصیرت ملت ایران بود، گفت: مجلس شورای اسلامی نیز این روز را روز بصیرت نام‌گذاری کرده و تمام برنامه‌ها‌ برای بصیرت‌افزایی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئول و متولی برگزاری مراسم‌های نهم دی است، ادامه داد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی که می‌خواهند در این روز برنامه‌ای داشته باشند‌ باید با این شورا هماهنگ بوده و از موازی‌کاری بپرهیزند تا برنامه‌ها اثرگذاری لازم را داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های روز نهم دی در استان البرز پرداخت و گفت: در این روز رژه موتورسواران پیش‌بینی شده و یکی از مسئولان ارشد کشوری در کرج که برنامه‌ اصلی و محوری در این شهرستان برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد داشت.

روحی‌یزدی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد و دانشگاه خوارزمی، آئین‌های ویژه در مساجد شهرستان کرج، برگزاری نشست‌های تخصصی با محور شناخت و بررسی نفوذ و برگزاری همایش بانوان از جمله این برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار