کد خبر: ۱۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 19 December 2015

شهردار سابق کرج گفت: مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه معتمدین محلات قادر به برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با اقشار مختلف مردم خواهند بود.

سیدعلی آقازاده بعدظهر امروز در دیدار با معتمدین محمدشهر کرج، اظهار کرد: از آنجا که امکان ارتباط چهره به چهره تمام شهروندان با مسئولان مهیا نیست، معتمدین محلات در شنیدن نقطه نظرات و دغدغه‌های مردم و انتقال آن به تصمیم گیران و تصمیم سازان نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی افزود: البته معتمدین محلات نیز در دیدار با مسئولان باید انعکاس دهنده مطالبات حقیقی مردم باشند و به معنی واقعه کلمه برای داشتن و ساختن شهری بهتر احساس دغدغه و مسئولیت کنند، جلسات برگزار شده بین مسئولان و معتمدین محلات نباید نمایشی و بدون خروجی موثر باشد، چرا که این مهم به کاهش سطح اعتماد بین مردم و مسئولان منجر می شود.

آقازاده بیان کرد: مسئولان نیز وظیفه دارند موضوعاتی که از طریق معتمدین محلات مطرح می شود را به صورت ویژه پیگیری نمایند تا چرخه ارتباط بین مردم و مسئولان هر روز به سمت تکامل و شکوفایی بیشتر حرکت کند.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از حساس‌ترین مسائلی که در سرنوشت مردم و نظام تأثیر بسیار زیادی دارد، مسئله انتخابات است .

شهردار سابق کرج اضافه کرد: بر اساس اهداف و آرمان‌های نظام و آن‌چه در قانون اساسی پیش‌بینی شده، لازم است مردم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان کشور مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم مردم نمایندگان خود را برای حضور در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی که مصدر این سیاستگذاری‌ها هستند، انتخاب می‌کنند.

آقازاده در پایان به ضرورت بهره گیری از ظرفیت معتمدین محلات در اجرای هرچه بهتر انتخابات و برگزاری انتخابات پرشورتر اشاره کرد و گفت: معتمدین محلات باید همسو با رسانه‌ها ضرورت حضور آگاهانه در پای صندوق های رای را به اقشار مختلف مردم متذکر شوند و از آنها تقاضا کنند با احساس مسئولیت در برابر سرنوشت اجتماعی خویش، نسبت به انتخاب افرادی دلسوز، متعهد، متخصص و با ایمان برای قرار گرفتن در کسوت نمایندگی خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار