با نزدیک شدن به عید نوروز مطرح شد
برخی از شهروندان ساکن استان البرز به ویژه ساکنان کرج از قیمت کالاها و کیفیت اجناسی که در بازار روزها عرضه می شود، رضایت نداشته و معتقدند که قیمت کمتر اجناس در این مراکز به دلیل کیفیت نامطلوب است.
کد خبر: ۱۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 17 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: با فرارسیدن آخرین روزهای سال و نزدیک شدن به عید نوروز، تقاضا برای کالاهای مختلف به ویژه مواد غذایی از جمله میوه، برنج، گوشت، روغن، خشکبار، شیرینی، قند و شکر و ... افزایش یافته است. 
این افزایش تقاضا، افراد سودجو را به فکر گران تر کردن کالاها و اجناس خود انداخته است.
به همین دلیل بخش زیادی از مردم ساکن استان البرز به ویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، مایحتاج خود را از بازارروزهای فعال تهیه می کنند.
از این رو، مسئولان دستگاه های متولی تمهیدات ویژه ای برای تامین نیاز بازار و کنترل قیمت ها  در دستور کار قرار داده اند.
راه اندازی نمایشگاه های بهاره، افزایش ساعات کاری بازار روزهای فعال و بالاخره برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف، گران فروش و کم فروش از جمله این راهکارها است.
این در حالی است که برخی از شهروندان ساکن استان البرز به ویژه ساکنان کرج از قیمت کالاها و کیفیت اجناسی که در بازار روزها عرضه می شود، رضایت نداشته و معتقدند که قیمت کمتر اجناس در این مراکز به دلیل کیفیت نامطلوب است.
همچنین آنها از ساعات کاری بازار روزهای کرج رضایت نداشته و این گلایه ها را به مسئولان امر منتقل کرده اند.
در همین ارتباط مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افزایش ساعت کاری بازار های روز برای رفاه حال شهروندان در آستانه سال جدید خبر داد.
سیف الدین جعفری اعلام کرد: در زمان حاضر بازارهای روز شهرداری طبق روال همیشه در ساعت کاری مشخص فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه، ساعات کار بازارهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج صبح از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 13 و در بعد از ظهر نیز از ساعت 16 تا 20 است، عنوان کرد: این درحالی است که ساعت کاری این مجموعه های عرضه کالا و ارزاق عمومی بر حسب تقاضای شهروندان در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.
جعفری با تاکید بر توزیع کالاهای کیفی و استاندارد از طریق بازارهای تحت نظارت این سازمان، اظهار داشت: کالاها، اقلام و فرآورده های پروتئینی و کشاورزی در این بازارها به صورت استاندارد و با در نظر گرفتن کیفی بودن محصولات به شهروندان ارائه می شود .
وی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن موضوع ارائه کیفی کالاها و محصولات مجموعه بازارهای تحت نظارت سازمان میادین، نظارت و کنترل ویژه ای در این خصوص انجام می شود.
این مسوول اضافه کرد: همچنین ساعت کاری بازارهای روز تحت پوشش این سازمان از تاریخ 93/12/25 لغایت 93/12/29، ساعت 8 صبح الی 10 شب اعلام نمود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج افزود: روز سه شنبه مورخ 93/12/26 همزمان با چهارشنبه آخر سال ساعت کاری بازارهای روز سازمان میادین 8 صبح لغایت 18 می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار