کد خبر: ۱۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴ 17 March 2015

فرمانده نیروی انتظامی البرز با بیان اینکه در سال ۹۳ نزدیک به ۷ تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است، گفت:کشفیات کالای قاچاق در این استان طی سال جاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش تسنیم سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در رزمایش انتظامی و ترافیکی نوروز 94 که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی‌انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در سال 93 با تلاش همکاران ما در پلیس راهور و انتظامی توفیقات خوبی حاصل شد.

وی با بیان اینکه در حوزه جرائم استان البرز کاهش وجود داشته است، خاطرنشان کرد: افزایش کشفیات کالاهای قاچاق نیز توفیقی بود که در سال 93 نصیب نیروی‌انتظامی استان البرز شد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق ضبط شده توسط نیروی انتظامی بیش از 40میلیارد تومان است، بیان کرد: در سال 93 نزدیک به 7 تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

فرمانده نیروی‌انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان البرز حدود نیم درصد از کل محورهای مواصلاتی‌کشور است، گفت: علی‌رغم سرانه اندک استان البرز در زمینه محورهای مواصلاتی حدود 18 درصد از کل ترددهای کشور در محورهای این استان انجام می‌شود.

وی افزود: محور کرج و تهران در 24 ساعت بعضا با حدود 220 هزار تردد انواع خودروها مواجه است.

کامرانی‌صالح با اشاره به 15 استان از محورهای مواصلاتی ما تردد دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان البرز در بحث تلفات رانندگی در سال 93 تا به امروز شاهد کاهش 17 درصدی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر روی کاهش تلفات جاده‌ای تاکید دارند، گفت: برای کاهش تلفات جاده ای قرارگاه امام علی (ع) را راه اندازی کرده‌ایم و 700 نیرو و 300 خودرو از پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار