کد خبر: ۱۴۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 10 December 2015

شهردار کرج با تاکید بر اینکه دور توجه به برنامه ریزی محلی کُند شده است، گفت: اگر بخواهیم نظام برنامه ریزی کشور در سطوح عالی به موفقیت دست یابد باید به برنامه ریزی محلی توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ترکاشوند در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون اول رییس جمهور عصر امروز، سه شنبه در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر کرج احداث آرمستان ۲۵۰ هکتاری غرب تهران با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان اشتهارد در حال احداث است.

ترکاشوند در ادامه با تاکید بر اینکه دیوار کشی این آرامستان به پایان رسیده است، گفت: شهرداری کرج ۵۰۰ هکتار دیگر به این آرامستان اضافه کرده است و طبق اظهار نظر مشاوران در صورت راه اندازی این آرامستان، اگر روزانه ۴۰ نفر در آن دفن شوند تا ۱۰۰ سال دیگر گنجایش دارد.

شهردار کرج به افتتاح تقاطع غیرهمسط شهدای پلیس که حدفاصل بین بلوار امام خمینی(ره) با بلوار سرداران شهید قرار گرفته است، اشاره کرد و گفت: احداث این تقاطع غیرهمسطح ۵۱ درصد زمان سفر درون شهری را کاهش داده است همچنین باعث کاهش ۳۴ درصدی مصرف سوخت و افزایش ۳۰ درصدی سرعت شده است.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد جمعیت در شهرها زندگی می کنند و ۳۰ درصد باقی مانده در روستاها، بیان کرد: اگر بخواهیم نظام برنامه ریزی کشور در سطوح عالی به موفقیت دست یابد باید به برنامه ریزی محلی توجه کنیم.

به گفته شهردار کرج دور توجه به برنامه ریزی محلی کُند شده است.

وی به آخرین وضعیت پروزه امتداد اتوبان شهید همت پرداخت و گفت: ادامه اتوبان شهید همت تا کرج از اهمیت زیادی برخوردار است ادامه این اتوبان به خط چهار حصار در کرج وصل می شود و به سمت اتوبان تهران - قزوین امتداد پیدا می کند.

ترکاشوند در پایان تحقق وعده های دولت در خصوص قطار شهری کرج را مهم برشمرد و گفت: در صورتی که اعتبارات به موقع تزریق شود می توانیم امیدوار باشیم که ۱۵ کیلومتر از این پروزه مهم تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار