کد خبر: ۱۴۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 10 December 2015

مسائل و مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان فردیس شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور فرماندار و اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس بررسی شد.

به گزارش ایرنا،فرماندار فردیس در جمع روسای هیئت های ورزشی شهرستان فردیس، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش و بر شمردن فرصت ها و ظرفیت های موجود در حوزه ورزش و جوانان شهرستان، خواستار توجه ویژه مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه ورزش در این شهرستان شد.

علی قنبر زمانی افزود: هیئت های ورزشی نقش مهمی در شادابی و پویایی جامعه و سوق دادن جوانان به سمت ورزش دارند.

وی اظهار کرد: عدم برنامه ریزی مناسب در دهه های گذشته در استان مشکلات عدیده ای را برای شهرستان فردیس به وجود آورده و این مشکلات فقط در بخش ورزش نیست بلکه در حوزه بهداشت نیز محروم ترین است.

وی ادامه داد: فردیس با جمعیت حدود 600 هزار نفر و با وسعت 77 هزار هکتار جمعیت آن با جمعیت بعضی از استان های کشور برابری می کند و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به مرکز کرج، امکانات و تاسیسات صنعتی، کشاورزی و بودن فضا برای جذب مهاجر در مدت 30 یا 15 سال گذشته به این جمعیت رسیده است.

فرماندار فردیس گفت: شهرستان فردیس از نظر امکانات ورزشی فقیر است. 12 سالن ورزشی دارد که بعضی از این سالن ها در اختیار بخش خصوصی و دو سالن در اختیار اداره ورزش وجوانان فردیس است.

زمانی افزود: به علت کمبود اعتبارات هنوز پروژه های ورزشی این شهرستان آغاز نشده است.

وی خطاب به روسای هیئت های ورزشی شهرستان فردیس، گفت: اگر با شما نشست نداشته باشیم، نمی توانیم مواد مخدر را مدیریت کنیم و نمی توانیم جامعه را شاداب نگهداریم و اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم آینده خطرناک پیش رو داریم.

وی گفت: چرا حضور شورای شهر کرج در فردیس کمرنگ است؟ شهرداری کرج چه اقدام مدیریتی و سیاستی را اجرا خواهد کرد.

فرماندار فردیس گفت: شهرداری کرج 12 منطقه شهری دارد، آیا واقعا هزینه ای که در دیگر مناطق کرج انجام می دهند، در فردیس که یکی از مناطق پرجمعیت است، به همان میزان اعتبار اختصاص می دهند.

زمانی افزود: شهرداری کرج باید مشخص کند چه برنامه ای در فردیس دارد تا ما هم بدانیم و در جریان امور قرار گیریم.

وی بیان کرد: مدیری می تواند در جامعه موفق باشد که بداند چه کار باید انجام بدهد.

زمانی به روسای هیئت های ورزشی شهرستان فردیس قول داد به مسایل و مشکلات هیئت رسیدگی کند.

وی افزود: هیئت های ورزشی نقطه نظرات خود را برای بهتر شدن وضعیت ورزش فردیس از امکانات مطرح کردند و امیدوارم بتوانیم از امکانات کشوری و استانی برای شهرستان بگیریم و در اختیار مردم بگذاریم.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس نیز گفت: تاکنون 30 هیئت ورزشی در شهرستان فردیس فعال است اما مشکل هیئت های ورزشی نداشتن فضای اداری ، بودجه برای برگزاری مسابقات ،اعزام تیم به مسابقات داخلی و خارجی است.

مهدی محبی افزود: مکاتبه ای که بافرمانداری فردیس و اداره کل ورزش وجوانان استان البرز داشتیم که بودجه ای برای هیئت های ورزشی فردیس قرار بدهند.

وی اظهار کرد: هیئت های ورزشی ما با رایزنی از خیرین و افرادی که می توانند ورزش را در فردیس گسترش بدهند کمک بگیرندفقط اهدافمان این نباشد که از بودجه های دولتی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: فردیس با اینکه مشکلات زیادی دارد در کنار ورزش برنامه های فرهنگی توسط تشکل های مردم نهاد شهرستان فردیس برگزار می شود.

محبی گفت: در شهرستان فردیس 25 هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی دارد.

در پایان مسئولین هیئت های ورزشی با بیان مشکلات ومسائل خود خواستار کمک و توجه ویژه فرماندار فردیس به مجموعه ورزش و جوانان شهرستان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار